Primul magazin sub brandul Supeco a fost deschis la Ramnicu Valcea. Vezi ce preturi practica

 

Magazinele Supeco, brandul adus de retailerul francez Carrefour în România, vin cu preturi de discounter si oferte pentru revânzatori ca în magazinele cash&carry. Primul catalog promoveaza oferte precum un litru de lapte la mai putin de 3 lei sau 2 litri de suc la mai putin de 1 leu.

supecoIeri, retailerul francez Carrefour a deschis la Rm. Vâlcea primul magazin sub brandul Supeco, lansând totodata în România un concept nou de magazin cu caracteristici preluate atât de la discounter cât si de la cash&carry. Având ca slogan „Economii în fiecare zi”, francezii de la Carrefour sustin ca vor avea în magazinele Supeco preturi reduse, dar si stabile în timp si au oferte atât pentru cumparatorii cu amânuntul, cât si pentru cei care cumpara angro.

De ce este mai ieftin

Compania îsi justifica „preturile reduse” prin faptul ca are o politica agresiva de reducere a costurilor pe tot lantul. Mai precis, compania îsi eficientizeaza la sânge cheltuielile cu energia, decoratiunile, publicitatea, mobilierul, dar si spatiul. Tot pentru a avea costuri mici, stocurile de marfa necesare unitatilor Supeco sunt depozitate direct în magazin. în plus, îsi achizitioneaza marfa de la furnizorii locali, pentru a avea astfel costuri de transport mai mici.

Printre ofertele Supeco se mai numara garantia preturilor corecte, în sensul ca acorda despagubiri în bani celor care gasesc preturi gresite la raft. De asemenea, retailerul promoveaza articolele produse locale prin etichete speciale. Preturile mici se mai explica si prin faptul ca în oferta se regasesc branduri proprii, dar si alimente vândute la vrac.

În ceea ce priveste oferta dedicata revânzatorilor, compania sustine ca exista reduceri pentru volume mari si o gama de articole adaptata atât persoanelor fizice care cumpara cu amanuntul, dar si celor care achizitioneaza angro.

2 litri de suc la mai putin de 1 leu

În primul catalog al magazinului, valabil în perioada 25.09-1.10, retailerul promoveaza atât produse sub branduri proprii, cât si alimente ale unor producatori locali la preturi speciale. Spre exemplu, o cutie de lapte UHT, marca proprie Milk, cu 3,5% grasime costa 2,99 de lei litrul, în timp ce varianta mai slaba, de 1,5% grasime, are un pret de 2,49 de lei litrul.Un kg de rosii costa 2,99 de lei, unul de cartofi 0,90 de lei, zaharul tos vrac are un pret de 2,39 de lei kg, iar un litru de ulei brandul Sorica este 3,59 de lei. Totodata, o pizza congelata de 200 de grame ajunge la 1,99 de lei, iar o sticla de 2 litri de suc, diverse sortimente, brandul Cory, costa 0,99 de lei. O sticla de 6 litri de apa marca Miraqua ajunge la 2,35 lei. Alina Stanciu, economica.net

Cuvinte cheie: , ,

 

Niciun comentariu

Adaugă părerea ta!

Adaugă părerea ta


 

Distribuie