Mai multe companii romanesti au aderat la „Alliance for Youth”

 

Afectati de somaj în proportie de 23,6%, tinerii din România întâmpina din ce în ce mai multe dificultati în gasirea unui loc de munca. Mai multe companii românesti au aderat la „Alliance for Youth”, prin care îsi propun sa creeze împreuna peste 2.500 de oportunitati profesionale destinate tinerilor români.

someri tineriStudenti sau proaspat iesiti de pe bancile scolii, tinerii din Europa se confrunta cu prima provocare din cariera – gasirea primului job – care se dovedeste în ziua de astazi a fi una foarte dificila. Având în vedere ca rata somajului în rândul tinerilor la nivel european a atins 23%, procent tradus prin aproximativ sase milioane de tineri cu vârste de pâna la 25 de ani fara un loc de munca, Nestlé a lansat în noiembrie 2013 initiativa Nestlé Needs YOUth, menita sa genereze oportunitati de angajare si orientare profesionala pentru tineri. Pâna în acest moment, în România, acest program a venit în ajutorul a 108 tineri, care au beneficiat de joburi si stagii de practica sau traineeship ca parte din echipa Nestle România.

Pentru a duce mai departe programul Nestlé Needs YOUth, s-a lansat în Europa „Alliance for Youth”, al patrulea pilon al acestei initiative pentru angajarea tinerilor, menit sa creeze 100.000 de locuri de munca si oportunitati de training pentru tinerii europeni. În România, „Alliance for Youth”, ce vizeaza crearea a peste 2.500 de oportunitati de job, 200 de stagii de practica si traineeship, precum si sustinere în consilierea profesionala, alaturi de centre universitare din România, s-a lansat în cadrul unui eveniment la care au participat reprezentantii companiilor partenere. „Prin «Alliance for Youth», prima miscare pan-europeana initiata de mediul de afaceri, dorim sa ne reunim fortele cu partenerii nostri pentru a oferi un sprijin binevenit tinerilor privind integrarea lor pe piata muncii din România. Este deosebit de important pentru generatia tânara sa beneficieze de sustinere si ghidare în alegerea parcursului profesional, iar noi suntem aici pentru a-i ajuta”, a declarat Hervé de Froment, Director General Nestle România.

Initiative

Companiile partenere, ce apartin unor domenii diverse de activitate, îsi propun sa dezvolte în România initiative comune, dar si individuale, prin care sa ofere tinerilor experiente relevante si stagii de pregatire, pentru a contribui împreuna la cresterea gradului de angajabilitate al tinerilor si ghidarea acestora în parcursul profesional, într-un context economic neprietenos cu cei aflati la început de cariera. Semnatarii aliantei în România sunt: Adecco, Cargill, CHEP, DS Smith, Ernst & Young, Google, Nielsen, Publicis, FM Logistic, Grup Sapte, SPAR BIP si Titan. Valentina Grigore, puterea.ro

Cuvinte cheie: , , ,

 

Niciun comentariu

Adaugă părerea ta!

Adaugă părerea ta


 

Distribuie