Rebrandingul Cosmote si Romtelecom a intrat in linie dreapta
Gigantul german Deutsche Telekom a facut un pariu mare pe rebrandingul Cosmote si Romtelecom, companii care au cumulat 11 milioane de clienti si venituri anuale de peste un miliard de euro.
Cel mai mare rebranding din istoria telecomului local, transformarea cunoscutelor branduri Cosmote si Romtelecom în „T“ dupa numele gigantului Deutsche Telekom, a intrat în linie dreapta. Sâmbata 13 septembrie începe oficial campania de comunicare si una dintre cele mai mari transformari operationale din istoria de business a României.
Nemtii au facut un pariu mare pe acest rebranding, într-o afacere cu 11 milioane de clienti si venituri anuale de peste un miliard de euro pe an.
Lansarea ofertelor de pachete de servicii ale Cosmote si Romtelecom sub puternicul brand german este asteptata sa relanseze lupta crâncena cu Orange, Vodafone, RCS&RDS si UPC pentru cele aproximativ 3,5 mld. euro cheltuite anual de români pe servicii de comunicatii si TV, mai ales în conditiile în care grupul poate oferi întreg spectrul de servicii posibil: de la telefonie si net fix si mobil pâna la televiziune prin cablu, satelit sau internet. Piata locala de comunicatii este caracterizata de marii jucatori ca fiind una în care preturile sunt prea mici în raport cu serviciile furnizate. Adrian Seceleanu, zf.ro
2 comentarii
Degeaba ofera toate serviciile daca sunt scumpe.
Sa vedeti cu cat vor creste facturile astora de la Romtelecom dupa aceast rebranding. Nu ca ar fi fost mici pana acum:)))