Producatorii romani pot deveni parteneri si furnizori Carrefour
Convinsi ca românii vor sa mânânce legume si fructe autohtone, mai ales în sezon, francezii de la Carrefour cauta, în perioada 7 – 13 august, prin toata România, fermieri dispusi sa devina partenerii si furnizorii lor. Standurile speciale, dedicate micilor producatori de legume-fructe, vor fi amplasate la intrarea hipermarketurilor, în intervalul 8:00-22:00.
“Dorim sa colaboram cu cât mai multi producatori români, oricât de mari sau mici mici ar fi. Extinderea ofertei de produse românesti si sprijinirea furnizorilor autohtoni sunt parte din angajamentul nostru pe termen lung. Prin acest program, dorim sa încurajam dezvoltarea pietei românesti, sa sustinem economia locala si sa le oferim clientilor nostri acces la o oferta cât mai diversificata de produse, la un pret accesibil si, implicit, mai multe locuri de munca”, explica Andreea Mihai, directorul de marketing al Carrefour România.
Cei care nu pot ajunge în magazinele Carrefour în perioada 7-13 august, se pot înscrie si online, prin completarea unui formular disponibil pe site-ul www.carrefour.ro. „Scopul este sa listam rapid cât mai multi producatori români de legume-fructe. Chiar daca sunt producatori mici, îi vom lista la magazinele din zona de provenienta”, adauga Andreea Mihai
La nivel national, Carrefour România colaboreaza deja cu peste 1.500 de furnizori români. Printre micii producatori cu care retailerul are parteneriate de durata se numara si familia Ghita, din comuna Slobozia Moara (judetul Dâmbovita), Hagiu Marin din Adunatii Copaceni (Giurgiu) sau familia Toader din Brezoaele (Dâmbovita), asa ca toata recolta lor de legume si fructe e deja vânduta.
Carrefour se lauda ca 90% din rosiile, ceapa, castravetii sau salatele din magazinele sale sunt de la noi din tara. Clientii ies si ei avantaj, deoarece alimentele, legumele si fructele autohtone sunt mai ieftine si mai sanatoase. Grupul francez opereaza în România 155 de magazine (25 hipermarketuri „Carrefour“, 79 supermarketuri „Market“, 44 magazine de proximitate „Express“, 6 magazine de proximitate „Contact”, plus un magazin online). Dupa cifra de afaceri din 2013 – circa 975,4 mil. euro -, Carrefour România este al treilea cel mai mare retailer din comertul modern din România, dupa Kaufland si Auchan. Ileana Ilie, capital.ro
Niciun comentariu
Adaugă părerea ta!