Sediu fizic sau on-line? Argumente pro si contra

 

Firmele care isi desfasoara activitatea pe internet au cheltuieli mai mici, spre deosebire de societatile care functioneaza intr-un sediu fizic. Totusi, daca sunt analizate mai atent, nici acestea nu scapa de unele costuri suplimentare. Mai mult, in situatia in care clientii lor sunt pretentiosi, atunci lucrurile ar putea ingreuna bunul mers al afacerii.

oameni de afaceriFirmele pot opta pentru a-si desfasura activitatea in mediul on-line, acest mod fiind diferit fata de cel clasic, care presupune existenta unui punct de lucru. La prima vedere, functionarea firmei pe internet poate fi avantajoasa din perspectiva cheltuielilor care sunt mai reduse, comparativ cu o societate care are un sediu pentru care trebuie sa plateasca chirie sau impozit.

Totusi, lipsa unui sediu fizic are si dezavantaje, pentru ca poate duce la scaderea increderii clientilor in firma respectiva.

Pe langa acestea, mai exista cateva argumente care pot inclina balanta.

Argumente PRO

1. Cheltuielile unei firme care isi desfasoara activitatea pe internet sunt mai reduse decat cele ale unei afaceri clasice. Astfel, firma nu trebuie sa detina sau sa inchirieze un sediu pentru a functiona, acest lucru putand fi realizat si de la domiciliul celui care detine afacerea. In acest caz, internetul “tine loc de sediu” de cele mai multe ori, promovarea realizandu-se prin intermediul acestuia. De asemenea, lipsa unui sediu fizic duce si la diminuarea cheltuielilor cu utilitatile si la eliminarea responsabilitatii de a realiza proceduri interne aplicabile salariatilor.

Citeste mai departe pe avocatnet.ro

Cuvinte cheie: , , , ,

 

Niciun comentariu

Adaugă părerea ta!

Adaugă părerea ta


 

Distribuie