Danone intra pe piata inghetatei
Producatorul francez Danone, lider pe piata iaurturilor din România, a facut o extensie a brandului Cremosso si comercializeaza înghetata.
Producatorul de lactate Danone, numarul unu pe piata iaurturilor din România, a intrat discret si pe piata înghetatei. Compania distribuie sub brandul Cremosso trei sortimente de înghetata (vanilie, caramel si ciocolata), care se produc în Croatia, ca urmare a unei colaborari a companiei cu Ledo, lider pe piata croata de produse congelate si înghetata. „Înghetata Cremosso s-a lansat în vara lui 2012, ca o extensie a gamei de iaurturi de Cremosso, prin parteneriatul Danone cu producatorul international LEDO. Este deci pentru al treilea an prezenta în magazine si înregistreaza o tendinta de usoara crestere”, a declarat pentru ECONOMICA.NET Anca Stroe, director marketing Danone Europa de Sud Est.
De ce vând înghetata
Decizia Danone de a intra pe aceasta piata se leaga de valorile brandului Cremosso, promovat ca un produs „de rasfat” si de planurile de a-si fideliza clientii, atragându-i si cu alte produse din portofoliu. De altfel, înghetata Danone Cremosso se comercializeaza doar în România. „Gama Cremosso, crema iaurturilor, asa cum este cunoscuta de peste 15 ani în România, reprezinta o optiune de rasfat culinar cu o baza larga si loiala de consumatori. Lansarea înghetatei Cremosso ca extensie a acestei game a fost astfel o alegere naturala pentru a oferi aceeasi experienta a gustului într-o forma mai racoritoare, potrivita pentru vara”, a declarat Stroe. Aceasta sustine ca nu este vorba despre editii limitate ale produsului, dar ca, pe timpul verii, înghetata Danone se poate achizitiona numai în anumite locasii. „În focus sunt vânzarile pe perioada verii, însa înghetata se poate gasi în unele lanturi de magazine pe tot parcursul anului”, explica managerul Danone. Alina Stanciu, economica.net
Niciun comentariu
Adaugă părerea ta!