Pink Monday la Domo cu reduceri de pana la 50%
Produsele electronice, electrocasnice si IT vor putea fi cumparate, luni, 14 iulie, cu preturi reduse cu pâna la 50%, din reteaua magazinelor Domo dar si de pe platforma online domo.ro, în cadrul unei noi campanii Pink Monday, concept lansat de companie în urma cu trei ani.
Potrivit unui comunicat al companiei, clientii vor avea posibilitatea de a alege dintr-o gama variata de 400 produse din 40 de categorii electroIT.
Preturile din categoria electrocasnice mici pornesc, în cadrul campaniei, de la 179 lei, pentru un cuptor cu microunde, iar în categoria electrocasnice mari de la 599 lei, pentru un frigider. Pasionatii de fotografie si IT pot gasi aparate foto cu preturi începând de la 199 lei, dar si laptop-uri la doar 1.199 lei.
‘Pink Monday vine mereu în întâmpinarea nevoilor consumatorilor, cu cele mai bune oferte. Am compus si de aceasta data un mix de produse din toate categoriile de pret si cu reprezantare pe majoritatea brandurilor comercializate de Domo astfel încât sa oferim posibilitatea cât mai multor clienti sa gaseasca în oferta campaniei produsele potrivite nevoilor lor’, a declarat Sigmund Klein, director general Digistore SRL, care gestioneaza platforma online domo.ro.
Conceptul Pink Monday a fost lansat de Domo în urma cu trei ani, cu scopul de a oferi consumatorilor produsul potrivit, la momentul potrivit, în cele mai bune conditii – atât din punct de vedere al pretului, cât si al serviciilor.
Campaniile Pink Monday organizate de domo.ro în ultimii trei ani au avut rezultate pozitive, compania estimând vânzari de peste un milion de euro numai în aceasta zi.
Domo Retail este unul dintre cei mai importanti jucatori din retailul specializat în electroIT din România, detinând o retea nationala formata din peste 90 de magazine cu peste 1.000 de angajati, precum si platforma online domo.ro, care ofera o gama de 48.500 de produse din 42 de categorii diferite. capital.ro
Niciun comentariu
Adaugă părerea ta!