Actionarii complexului hotelier Ramada Plaza si Ramada Parc au investit aproape 4 milioane de euro intr-un club de wellness
Actionarii complexului hotelier Ramada Plaza si Ramada Parc, parte din grupul Parc Hotels, au finalizat o investitie de aproape 4 milioane de euro într-un club de wellness de peste 3.000 de meri patrati care spera sa atraga 800 de abonamente la un pret de 110 euro pe luna sau 1.090 de euro pe an.
„Initial, am gândit acest club ca un instrument de suport pentru cresterea vânzarilor si atragerea de noi clienti, dar deja a devenit un centru de profit pentru noi. Ne-am propus ca pâna la finalul anului sa avem 800 de abonati, însa noi am deschis clubul abia la începutul lunii mai si deja avem 300 de abonamente vândute. Ne adresam în special angajatilor din corporatii care au functii de middle si top management si care reprezinta peste 80% din clientii actuali, dar si zonelor rezidentiale Baneasa si Pipera“, a spus Elena Mesina, director de vânzari si marketing al hotelurilor Ramada Plaza si Ramada Parc.
Vitality Welness Club este compus dintr-o piscina exterioara (care urmeaza sa fie deschisa în maximum o luna), o piscina interioara semiolimpica (purificata cu sare), zona de fitness, aerobic si spinning, dar si zone cu baie de aburi, masaj, sauna uscata, jacuzzi, de joaca pentru copii sau de relaxare. Accesul în club este gratuit pentru clientii hotelului Ramada Plaza si contra cost pentru cei ai Ramada Parc si în anumite intervale orare copiii pot înota gratuit în cele doua piscine.
Desi clubul a fost deschis abia la începutul lunii mai, Ben Yehuda, directorul general al hotelurilor Ramada Plaza si Ramada Parc, spune ca acesta a ridicat gradul de ocupare în rândul clientilor cu 10%, atragând corporatistii care înainte nu alegeau cele doua hoteluri ale grupului tocmai pentru ca nu dispunea de un astfel de centru. Corina Mirea, zf.ro
Niciun comentariu
Adaugă părerea ta!