Din toamna, Romtelecom si Cosmote trec la brandul „T” al Deutsche Telekom
Romtelecom si Cosmote România vor încheia în aceasta toamna procesul de adoptare a brandului „T” al grupului german Deutsche Telekom, care detine 40% din OTE Grup (Grecia), actionarul majoritar al celor doi operatori telecom locali.
„În urma deciziei Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor OTE din 30 aprilie 2014, cele doua companii, care sunt controlate de OTE Group, în care Deutsche Telekom detine o cota de 40%, au demarat procesul de adoptare a brandului Telekom. Scopul este de a finaliza procesul în aceasta toamna”, se arata într-un comunicat al Romtelecom si Cosmote România remis MEDIAFAX.
Numele si identitatile comerciale ale companiilor Germanos Telecom România, Sunlight România Filiala Bucuresti, NextGen si Telemobil nu vor fi schimbate, se arata comunicat.
„Romtelecom si Cosmote România vor avea noi denumiri comerciale asociate cu Deutsche Telekom, care vor fi comunicate la momentul oportun, dupa finalizarea tuturor procedurilor legale. Continuitatea serviciilor nu va fi afectata în niciun fel. Serviciile si produsele existente, fie mobile sau fixe, atât pentru clientii rezidentiali, cât si de business, vor ramâne neschimbate. În plus, odata ce noul brand «T» va fi lansat, clientii Romtelecom si Cosmote România (…) vor beneficia de noi oferte si promotii”, se mai spune în comunicat.
Rebrandingul este un proces multilateral, care implica aspecte precum un nou design al magazinelor, lansarea de noi produse si servicii inovatoare, campanii de comunicare, prezenta online comuna si multe altele.
Ambele companii vizeaza o tranzitie lina catre noul brand, cu toate activitatile necesare si legate de acest proiect finalizate înainte de lansarea oficiala.
Romtelecom este unul dintre cei mai mari operatori locali de telecomunicatii. Actionari sunt grupul elen OTE – 54,01% si Ministerul pentru Societatea Informationala – 44,99%.
Anul trecut, compania a raportat venituri totale de 609,5 milioane de euro, în scadere cu 1,6% fata de 2012.
Profitul operational înainte de dobânzi, taxe, deprecieri si amortizari (EBITDA) a fost de 147,7 milioane de euro la nivelul întregului an, în scadere cu 11,1% comparativ cu 2012.
Cosmote România este al treilea jucator de pe piata de telefonie mobila, dupa Orange România si Vodafone România.
În 2013, veniturile au scazut cu 0,9%, la 458,5 milioane de euro.
Profitul operational pro forma înainte de dobânzi, taxe, deprecieri si amortizari (EBITDA) a fost 119 milioane de euro, cu aproape 1% mai redus fata de 2012.
Operatorul mobil are ca actionari pe Cosmote Group, parte a OTE Group – 70% si Romtelecom – 30%. Adrian Dumitrache, mediafax.ro
Niciun comentariu
Adaugă părerea ta!