Albalact intra in competitie cu Danone

 

Producatorul autohton de lactate Albalact intra pe segmentul iaurturilor cremoase cu fructe, lansând sapte noi sortimente. Intra astfel în competitie cu liderul de piata Danone.

albalactAlbalact, unul dintre principalii jucatori locali de pe piata lactatelor intra agresiv pe piata iaurturilor cremoase cu fructe lansând sub brandul Zuzu Max sapte sortimente de iaurturi cremoase cu fructe, dar si un iaurt natur. Compania a solicitat Oficiului De Stat pentru Inventii si Marci înregistrarea mai multor marci, printre care Zuzu Max Cremos cu Fructe, iaurt cu mure si zmeura, Zuzu Max Cremos cu Fructe, iaurt cu afine, Zuzu Max Cremos cu Fructe, iaurt cu capsuni sau Zuzu Max Cremos cu Fructe, iaurt cu cirese. Totodata, producatorul va lansa sub acelasi brand Zuzu Max si un iaurt natur.

Producatorul autohton va intra astfel în competitie directa cu liderul de piata Danone, care s-a extins pe segmentul iaurturilor cremoase cu fructe de peste 5 ani. Danone are în momentul de fata în porofoliu 6 sortimente de iaurt cu fructe sub brandul Cremosso. De asemenea, iaurtul cremos natur exista si în portofoliul Covalact, dar si în cel al Napolact. Totodata, grecii de la Olympus comercializeaza sub brandul Oly un sortiment de iaurt cremos natural.

Lansarea de noi produse este unul dintre punctele cheie ale strategiei Albalact pentru anul acesta, dupa cum a fost si anul trecut. De altfel, compania si-a marit portofoliul si în 2012, când a introdus în magazine mai multe tipuri de iaurt la diferite gramaje sub brandurile Fulga si Zuzu, dar si prin lansarea unui brand nou: Fruzu sub „umbrela” caruia comercializeaza deserturi pe baza de iaurt cu fructe. Recent, producatorul a intrat si pe segmentul ready to eat prin lansarea MBS-Mamaliguta cu brânza si smântâna.

În primele noua luni ale anului trecut, cifra de afaceri a Albalact a fost de aproximativ 308 milioane de lei, cu 25% mai mare decat cifra de afaceri raportata în aceeasi perioada a anului anterior. Profitul obtinut de Albalact în ultimele noua luni a fost de 5.4 milioane de lei, aproape dublu fata de perioada similara a lui 2012.

Albalact – Alba Iulia este unul dintre primii trei producatori de lapte si produse lactate din România, cea mai mare companie cu capital majoritar românesc din industrie si una dintre cele ma cautate de la BVB.

Compania a fost înfiintata în anul 1971, are peste 800 de angajati si peste 5000 de actionari si este listata la categoria Rasdaq a Bursei de Valori Bucuresti.

Albalact comercializeaza produse proaspete pasteurizate si UHT sub brand-urile sale Fulga, Zuzu, Fruzu, De Albalact si Raraul. Alina Stanciu, economica.net

Cuvinte cheie: , , , ,

 

Niciun comentariu

Adaugă părerea ta!

Adaugă părerea ta


 

Distribuie