„Mandru de Romania” – Noua marca proprie de la Billa

 

Operatorul de supermarketuri Billa România, parte a grupului german de retail REWE, intra în jocul marcilor proprii promovate pe ideea „produs în România”.

BillaBilla România a solicitat la finele lunii trecute Oficiului de Stat pentru Inventii si Marci înregistrarea „Mândru de România”. Cel mai probabil, retailerul va comercializa sub aceasta marca proprie diverse produse alimentare, de la carne la racoritoare. „În momentul de fata, nu comunicam informatii legate de o viitoare marca proprie”, au raspuns oficialii Billa solicitarii ECONOMICA.NET.

Din datele companiei, aproximativ 70% din produsele comercializate de supermarketurile Billa din toata tara sunt produse în România. Retailerul comercializeaza  peste 350 de articole sub marca privata Clever si are o marca proprie si pe segmentul produselor de îngrijire personala: MY.

Introducerea unei marci proprii ce targeteaza consumatorul care apreaciaza produsele realizate în România are sens în contextul în care aceasta categoria s-a dovedit o importanta sursa de venit pentru retailerii care au mizat pe ea. Belgienii de la Mega Image, spre exemplu, au dezvoltat aceasta nisa înca din 2009. Au lansat atunci „Gusturi Românesti”,  care înglobeaza un numar tot mai mare de produse alimentare.

În 2013, si Cora a pasit pe acelasi drum al produselor autohtone. Retailerul a lansat marca proprie „Traditia Gustului”, o linie de produse realizate dupa retete vechi.

Billa este prezenta pe piata din România din februarie 1999, când a deschis primul supermarket din Bucuresti. În prezent, retailerul opereaza 78 de magazine în cele mai importante orase din România.

REWE Group este unul dintre cele mai importante grupuri din Europa care activeaza în retail si turism. În prezent, 323.000 de angajati lucreaza în cadrul REWE Group în 13 tari europene, iar cele aproximativ 15.700 de magazine au generat o cifra de afaceri de peste 48 de miliarde de euro.economica.net

Cuvinte cheie: , , , ,

 

Niciun comentariu

Adaugă părerea ta!

Adaugă părerea ta


 

Distribuie