Retailerul francez Carrefour va introduce pe plan local un nou concept de magazin

 

Retailerul francez Carrefour testeaza un nou concept de magazine, în trei locatii pilot. Sunt magazine cu produse proaspete si de larg consum cu preturi mici, un hibrid între un discounter si un cash & carry.

supecoRetailerul francez Carrefour va introduce pe plan local un nou concept de magazin, dupa ce a intrat pe rând pe piata, cu divizia de hipermarket, de supermarket si magazin de proximitate. Magazinele se vor numi Supeco si vor intra pe segmentul discounterilor, pentru a concura cu lanturi precum Lidl, Penny sau XXL Mega Discount. Magazinele vor avea însa si elemente specifice unui retailer cash&carry.

Primele magazine se vor deschide la Giurgiu, Râmnicu Vâlcea si Târgoviste, orase pilot pentru acest proiect.”Supeco este un nou format de magazin care îsi propune sa ofere consumatorilor preturi mici, cu focus pe categoria de de produse proaspete si de larg consum, având o suprafata de vânzare cuprinsa între 1500 si 2000 mp”, se arata într-un anunt de recrutare al companiei.

Lansat oficial în Spania, în 2013, Supeco este un model hibrid între un discounter si un cash&Carry, fiind orientat însa catre consumatorul final, nu catre revânzatori. În Spania, magazinele Supeco vând atât angro cât si en detail si au un design simplu,  expunerea produselor fiind realizata astfel încât sa puna accent pe principalele produse: carne, fructe, legume si produse congelate”. Potrivit sursei citate, in Spania, magazinele Supeco vand atat angro cat si en detail. Potrivit presei spaniole, este un magazin creat special pentru nevoile oamenilor într-o perioada de criza financiara, iar din punct de vedere al layout-ului, împrumuta elemente din formatul de cash&carry Atacadao, operat de grupul francez pe piata din Brazilia.

Ca sortimentatie, pe rafturile magazinelor Supeco se regasesc atât marci de producatori cât si marci proprii, o pondere importanta  având-o brandul Carrefour Discount.

În România, Grupul Carrefour numara 166 magazine dintre care: 25 de hipermarket-uri „Carrefour”, 79 de supermarket-uri „Market”, 61 de magazine de proximitate „Express” si 1 website de comert online: www.carrefour-online.ro. economica.net

Cuvinte cheie: , , , , , ,

 

Niciun comentariu

Adaugă părerea ta!

Adaugă părerea ta


 

Distribuie