Ministerul Dezvoltarii aloca aproape 1,5 milioane de euro pentru promovarea programului REGIO
Dupa ce Ministerul Dezvoltarii a locat 3 milioane de euro din fonduri europene pentene pentru restaurarea Manastirii Putna, Liviu Dragnea aloca sume record pentru o campanie media de promovare a programului REGIO cu finantare europeana, coordonat de ministerul pe care îl conduce. Contractul prevede o suma de 1,5 milioane de euro, iar data limita pentru care pot fi depuse ofertele este decembrie 2014. De fapt, Ministerul Dezvoltarii a alocat sume foarte mari si în mandatul Elenei Udrea, când s-a alocat o suma de un milion de euro pentru o campanie de publicitate derulata în 2009-2012.
Potrivit fisei anuntului de pe site-ul Ministerului Dezvoltarii si Adminsitratiei, dar si Sistemului Electronic de Achizitii Publice (SEAP), suma contractului este de 6,451.612.91 lei fara TVA, adica echivalentul a 1. 466.275. euro la un simplu calcul. În documentatia aferenta se mai precizeaza ca principala sursa de finantare este Axa Prioritara 6 – Asistenta Tehnica a Programului Operational Regional 2007-2013, iar anuntul de atribuire a fost postat în data de 27-02-2014, la ora 10.30. Pe de alta parte, Ministerul Dezvoltarii este cel care a primt cei mai multi bani din Bugetul de stat pe 2014, iar Dragnea a avut grija ca milioane de euro sa fie directionate catre primari. Astfel, ministrul a pregatit un proiect de Hotarâre prin care cere Guvernului noi fonduri pentru primari, de aceasta data de 150 milioane lei (33,5 milioane euro), cea mai mare suma din ultimele saptamâni, pentru facturi restante la lucrari executate.
Cum sunt împartiti banii
Pentru a explica utilitatea banilor alocati pentru promovarea Regio, se impune o explicare a obiectivelor pe care le are programul. Conform Ministerului, obiectivul general consta în sprijinirea unei dezvoltari economice, sociale, echilibrate teritorial si durabile a Regiunilor României, corespunzator nevoilor lor si resurselor specifice, prin concentrarea asupra polilor urbani de crestere, prin îmbunatatirea conditiilor infrastructurale si ale mediului de afaceri pentru a face din regiunile României, în special cele ramase în urma, locuri mai atractive pentru a locui, a le vizita, a investi si a munci.
Contractul de publicitate este împartit pe patru loturi, pentru publicitate tv, radio, panouri stradale si panouri elctoronice.
2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1: Achizitionarea serviciilor de difuzare a unei campanii tv pentru promovarea Regio – Programul Operational Regional 2007-2013
2013, valoare estimata: 4.838.709,68 lei fara TVA.
Lotul 2: Achizitionarea serviciilor de difuzare a unei campanii radio pentru promovarea Regio – Programul Operational Regional 2007-2013, valoare estimata: 616.532,26 lei fara TVA.
Lotul 3: Achizitionarea serviciilor de promovare a Regio – Programul Operational Regional 2007-2013 prin ecrane electronice stradale, valoare estimata: 391.532,26 lei fara TVA.
Lotul 4: Achizitie de servicii de închiriere panouri stradale pentru promovarea Regio-Programul Operational Regional 2007-2013, valoare estimata: 604.838,71 lei fara TVA.
Citeste mai departe pe puterea.ro
Niciun comentariu
Adaugă părerea ta!