Domo si Flanco negociaza o fuziune

 

Retailerii electroIT Domo si Flanco, numarul doi si trei din piata de profil, se afla în negocieri pentru crearea unui jucator cu afaceri de peste 250 mil. euro, aproape cât liderul pietei.

fuziune„O tranzactie ar fi normala având în vedere numarul mare de jucatori si numarul prea mare de ma­gazine. Eu sunt deschis catre o tranzactie“, a declarat pentru ZF  Iulian Stanciu, proprietarul magazinelor Flanco si actionar al eMag, cel mai mare jucator din co­mertul electronic românesc.

Miliardarul bulgar Tzvetan Vassilev, care con­troleaza indirect Domo, dar si un lant de magazine de electroIT în Bulgaria, ar fi interesat de preluarea unui competitor din piata din România si de crearea unui jucator suficient de mare cât sa reziste si sa se bata de la egal l0 egal cu liderul Altex, potrivit unor surse din piata.

Iulian Stanciu, întrebat de ZF daca tranzactia pe care o considera oportu­na se re­fera la vânzarea Flan­co catre Domo, a ras­puns „mai degraba la pre­lua­rea Domo“, dar nu a oferit mai multe detalii.

Potrivit informatiilor ZF, cei doi jucatori au mai purtat dis­cu­tii în urma cu un an, imediat dupa intrarea Dom­tech în ac­tio­nariatul Domo, însa acestea nu s-au concretizat. La momentul acela Flanco a pus pe masa o oferta pentru Domo.

Un acord între Domo si Flanco ar crea un jucator de talia Altex, care ar putea totodata sa obtina conditii mai bune de la furnizori. Altex a obtinut în 2012 – ultimul an pen­tru care exista date pu­blice – afa­ceri de 254 mil. euro. Domo a obtinut în ace­lasi an 126 mil. euro, iar Flanco 137 mil. euro. Domo are în prezent circa 100 de ma­ga­zi­ne, iar Flanco aproximativ 80. Cristina Rosca, Adrian Seceleanu,  zf.ro

Cuvinte cheie: , , , ,

 

Niciun comentariu

Adaugă părerea ta!

Adaugă părerea ta


 

Distribuie