Asocierea Astaldi – Max Boegl incepe lucrarile la primul lot din autostrada Nadlac – Arad in aprilie

 

Noul constructor al primului lot din autostrada Nadlac – Arad, respectiv asocierea Astaldi – Max Boegl, va începe lucrarile cel mai devreme în aprilie, abia dupa ce evalueaza daca exista degradari la lucrarile realizate anterior de Romstrade, în timp ce sase pasaje vor fi reproiectate.

autostrada nadlac-arad1Reprezentantii constructorului primului lot din autostrada Nadlac-Arad au declarat, joi, corespondentului MEDIAFAX ca în acest moment se face organizarea de santier, iar cel mai probabil în luna aprilie vor începe efectiv lucrarile.

Potrivit lui Danut Dascalu, director adjunct al santierului, în acest moment are loc si o evaluare a lucrarilor realizate de Romstrade si a eventualelor degradari aparute în perioada în care santierul a fost abandonat, dupa rezilierea contractului cu fostul constructor.

„Facem unele inspectii pe teren, pentru a stabili metoda de continuare a lucrarilor si pentru a evalua degradarile care ar putea exista. Estimam ca în aprilie începem efectiv lucrul, urmând sa aducem pe santier pâna la 400 de oameni”, a declarat sursa citata.

Tototodata, noul constructor va reproiecta sase pasaje de legatura cu drumuri judetene si agricole, fara sa schimbe locurile de amplasare a acestora. Reproiectarea acestor obiective este programata sa dureze pâna în luna iunie.

Întrebat daca va putea fi respectat termenul de încheiere a lucrarilor, respectiv decembrie 2014, Danut Dascalu a declarat ca nu au fost luate în calcul întârzieri în executia primului lot al autostrazii Nadlac-Arad.

Constructia autostrazii Nadlac-Arad a fost împartita în doua loturi, pe o distanta totala de aproape 39 de kilometri. Primul a fost adjudecat de consortiul româno – portughez Romstrade-Monteadriano Engenharia e Construcao-Donep Construct, pentru 382,9 milioane lei, iar lotul al doilea (16,6 km) de compania germana Alpine Bau, pentru 411,4 milioane lei.

CNADNR a reziliat însa, în 2012, contractul pentru primul tronson, motivul principal fiind întârzierea lucrarilor, iar anul trecut a reziliat si contractul de proiectare si executie a lotului 2, dupa falimentul Alpine Bau.

La finele anului trecut, CNADNR a atribuit asocierii italo – germane Astaldi – Max Boegl un contract de 308 milioane de lei (69 milioane de euro), cu TVA, pentru finalizarea primului tronson al autostrazii Nadlac – Arad, care fusese început de constructorul Romstrade.

Contractul de proiectare si executie al autostrazii Nadlac – Arad si drum de legatura, Lot 1 – km 0+000 – km 22+218, a fost atribuit la 19 decembrie, în urma unei licitatii deschise, pentru pretul cel mai scazut. Andreea Tobias, Marian Buga, mediafax.ro

Cuvinte cheie: , , , , ,

 

Niciun comentariu

Adaugă părerea ta!

Adaugă părerea ta


 

Distribuie