Google a achizitionat spider.io, companie care lupta contra pirateriei ce vizeaza publicitatea online

 

Grupul american Google a anuntat vineri ca a achizitionat compania britanica spider.io, specializata în detectarea si lupta contra pirateriei ce vizeaza publicitatea online.

spider.io„Publicitatea ajuta la finantarea universului digital”, a subliniat Neal Mohan, unul dintre directorii serviciului de publicitate de la Google, într-un mesaj publicat pe site-ul diviziei publicitare DoubleClick.

„Acest ecosistem nu poate sa se dezvolte decât daca companiile care plaseaza anunturi pot sa cumpere (spatii publicitare) în media online, fiind convinsi ca anunturile lor ajung la persoane reale si ca rezultatele pe care le obtin se bazeaza pe un interes real”, a continuat Neal Mohan.

Companiile care plaseaza anunturi platesc în general pentru reclamele lor online în functie de numarul de clicuri pe care acestea le genereaza – element care ar trebui sa reflecte interesul internautilor.

Piratii cibernetici fraudeaza acest sistem declansând clicuri automate în masa, generate de computere infectate, iar acest fapt poate fi detectat de compania spider.io.

Google intentioneaza sa integreze aceasta tehnologie în produsele sale publicitare fixe si video, afirma Neal Mohan.

Grupul american va aduce astfel o garantie suplimentara pentru companiile care plaseaza anunturi în ceea ce priveste fiabilitatea statisticilor sale de frecventare si deci asupra facturilor care trebuie achitate.

Detaliile financiare ale acestei tranzactii nu au fost divulgate. Florin Badescu, mediafax.ro

Cuvinte cheie: , , , , , ,

 

Niciun comentariu

Adaugă părerea ta!

Adaugă părerea ta


 

Distribuie