Aproximativ 800.000 euro vor fi alocati pentru proiecte de comunicare si promovarea imaginii Romaniei
Directia pentru strategii guvernamentale primeste circa 800.000 euro pentru proiecte de comunicare si promovarea imaginii României. Potrivit unei hotarâri de guvern, cu acesti bani vor fi cumparate servicii de publicitate si de consultanta, vor fi sprijinite publicatii în scopul informarii publice, vor fi acoperite cheltuieli de protocol cu mese oficiale si vor fi oferite cadouri. Decizia împartirii banilor va fi luata de consilierul de comunicare al premierului, Mirel Palada, se arata în aceeasi hotarâre.
Cum va fi repartizata suma de 3,44 milioane lei?
Anexa la hotarârea de guvern arata ca 1,44 milioane lei vor acoperi cheltuieli pentru:
-organizarea si participarea la proiecte de comunicare si campanii de informare publica si promovare a imaginii si intereselor românesti peste hotare;
-achizitia de servicii de publicitate media în mass-media interna si internationala;
-achizitia de servicii de informare si promovare pe internet;
– achizitionarea/realizarea, editarea, tiparirea, traducerea si difuzarea unor materiale de prezentare a României în strainatate;
-organizarea si participarea la seminare, colocvii, simpozioane, întâlniri de lucru, conferinte, mese rotunde, ateliere, workshopuri, târguri, expozitii, festivaluri, congrese, reuniuni desfasurate în tara si în strainatate, pe tema comunicarii guvernamentale interne si europene si a transparentei institutionale;
-organizarea si participarea la schimburi de experienta, vizite de documentare, conferinte, congrese, workshopuri, seminare, mese rotunde, reuniuni de lucru;
-achizitionarea unor servicii de presa interna si externa (abonamente la informatii electronice, presa scrisa, alte publicatii), fluxuri de stiri si rapoarte de monitorizare si analiza a comunicarii guvernamentale;
-organizarea, finantarea si participarea la actiuni si proiecte de comunicare si transparenta institutionala, specifice obiectului de activitate al Directiei pentru strategii guvernamentale, desfasurate împreuna cu organisme neguvernamentale si cu institutii din tara si din strainatate;
-achizitionarea de servicii de consultanta interna si externa, servicii de cercetare-dezvoltare ale caror rezultate nu sunt destinate exclusiv autoritatii contractante, inclusiv plata unor consultanti sau experti;
-invitarea în România a reprezentantilor unor publicatii, posturi de radio si de televiziune internationale de prestigiu;
-realizarea de productii multimedia în regim propriu, în vederea promovarii României si optimizarii comunicarii guvernamentale
-sprijinirea unor publicatii din tara (carti, brosuri, pliante, tiparituri) în scopul informarii publice.
Suma de 2 milioane lei va fi folosita pentru finantarea actiunilor cu caracter stiintific si social-cultural prin:
-organizarea si participarea la seminare, colocvii, simpozioane, întâlniri de lucru, conferinte, mese rotunde, ateliere, workshopuri, congrese, reuniuni, târguri, expozitii, festivaluri, congrese, reuniuni desfasurate în tara si în strainatate;
-achizitionarea de consultanta pentru analiza si optimizarea politicilor publice; comandarea si efectuarea unor sondaje de opinie, studii, evaluari, rapoarte si analize de politici publice si strategii pentru optimizarea programelor guvernamentale;
-achizitionarea unor baze de date, rapoarte/analize interne si internationale în domenii de interes guvernamental;
-organizarea si participarea la diferite programe, activitati interne si internationale, precum si la actiuni având ca scop optimizarea politicilor publice;
-organizarea, finantarea si participarea la actiuni si proiecte de studii, evaluari si analize de politici publice si strategii;
-achizitionarea de servicii de consultanta interna si externa;
-contributii la programe realizate cu finantare din partea unor organisme internationale;
Se mai pot acoperi cheltuieli, cum ar fi: tratatii, reprezentare, mese oficiale, cocteiluri, cadouri si vizionarea unor spectacole pentru delegatiile straine, cazare, transport si indemnizatie de delegare pentru deplasarile în tara si în strainatate, comunicatii telefonice si internet; premii, onorarii, achizitii de bunuri si servicii, inclusiv servicii de organizare a expozitiilor, târgurilor, seminarelor, spectacolelor, conferintelor, congreselor, amenajarea spatiilor unde acestea se desfasoara si decorarea lor cu aranjamente florale; editare, tiparire, multiplicare, difuzare, traducere, realizarea de obiecte promotionale, filme documentare si filme artistice de scurtmetraj, servicii de publicitate în mass-media si pe internet, consultanta în gestionarea si evaluarea proiectelor, consultanta în relatii cu publicul, realizarea de sondaje de opinie, studii, cercetari si evaluari de strategii, programe si politici publice, realizarea de campanii de informare publica si promovarea imaginii, operatiuni de multiplicare/printare multimedia, materiale promotionale, abonamente, chirie si alte servicii. capital.ro
Niciun comentariu
Adaugă părerea ta!