Tendinte care vor influenta viitorul televiziunii – Studiu EY Future of Television – Media & Entertainment

 

Studiul EY Future of Television – Media & Entertainment identifica sase tendinte care vor influenta viitorul televiziunii pe masura ce industria se pregateste sa faca fata unei schimbari majore in materie de monetizare si structuri narative (storytelling), prin dezvoltarea unei game extinse de noi canale, noi platforme, noi dispozitive si noi experiente.

ey (ernst&young)Se evidentiaza, de asemenea, necesitatea masurarii mai detaliate de catre companiile de media si divertisment a comportamentului de vizionare, pentru a putea crea experiente mai interactive, mai multa mobilitate si o mai buna adaptare a continutului la nevoile si interesele specifice ale telespectatorilor.

Rezultatele sondajului EY se bazeaza pe analiza a mii de ore de interviuri realizate cu executivi si lideri din companii de media si divertisment din intreaga lume.

Cele sase tendinte identificate de studiu care vor determina viitorul televiziunii sunt:

  1. Structurile narative (storytelling-ul) vor evolua pentru a valorifica mai bine mediul reprezentat de platformele multiple. Ecranul utilizat cel mai des nu va mai fi cel definit de dimensiune, ci va fi acel ecran care va fi capabil sa capteze atentia. Ecranele multiple care functioneaza perfect impreuna vor permite dezvoltarea de noi structuri narative care sa ofere producatorilor de continut mai multe oportunitati de a inova impreuna cu audienta. Metadatele care permit sincronizarea intre ecrane vor deveni facilitatoare cheie.
  2. Ecranele omniprezente vor solicita o mobilitate mai mare a continutului. Pe masura ce apar tot mai multe ecrane in tot mai multe locuri – de la spatiile de acasa, pana la vehicule sau spatiile publice – vom asista la o crestere a cererii pentru continut care sa poata urma telespectatorul oriunde merge acesta. Agentiile de publicitate vor avea la dispozitie mai multe ecrane si un potential mai mare de a genera impresii in aceasta noua paradigma, multi-ecran.
  3. Dinamica sociala si experientele sociale colective vor determina o crestere a vizualizarilor asociate evenimentelor. Chiar daca vizualizarea devine din ce in ce mai fragmentara, consumatorii vor dori, pe mai departe, sa faca parte din experientele sociale colective asociate anumitor evenimente, cum ar fi Cupa Mondiala sau Premiile Oscar. În cazul in care creatorii de continut vor reusi sa construiasca o experienta sociala puternica in jurul unui program, telespectatorii vor dori sa fie inclusi in aceasta experienta si se vor intoarce in fata ecranului.

Citeste mai departe pe infolegal.ro

Cuvinte cheie: , , , , , ,

 

Niciun comentariu

Adaugă părerea ta!

Adaugă părerea ta


 

Distribuie