Grupul Eurolines Romania estimeaza pentru sfarsitul acestui an o cifra de afaceri in crestere cu 30% fata de cea a anului trecut

 

Grupul Eurolines România estimeaza pentru sfârsitul acestui an o cifra de afaceri de 331 milioane de lei, în crestere cu 30 % fata de cifra de afaceri a anului 2012, când a înregistrat 254 milioane de lei.

eurolinesDe asemenea, Touring Europabus România, compania care detine retelele de agentii de turism Eurolines si TUI TravelCenter, estimeaza pentru finele acestui an o cifra de afaceri de 230 de milioane de lei, comparativ cu 178 milioane lei în 2012.

Potrivit datelor companiei, vânzarile de pachete turistice distribuite prin retelele TUI TravelCenter si Eurolines au înregistrat anul acesta o crestere de aproximativ 62% fata de 2012, ajungând la 69,41 milioane de lei.

Majorari  s-au înregistrat si la celelalte linii de business. Astfel, vânzarile de bilete de avion prin intermediul TUI TravelCenter si Eurolines au crescut cu 19%, ajungând la 87,66 milioane lei, iar cele aferente transportului international cu autocarul sub brandul Eurolines, au avut un avans de 6% în 2013 comparativ cu 2012, atingând cifra de 38,76 milioane lei.

În acest an, reteaua TUI TravelCenter si Eurolines s-a extins cu 16 agentii de turism, birourile de vânzari fiind deschise, potrivit strategiei de dezvoltare a grupului Eurolines, în mall-uri si centrele comerciale mari.

70% din cifra de afaceri a Grupului o reprezinta în acest an aportul Touring Europabus România, companie care detine brandurile TUI TravelCenter si Eurolines. Si celelalte companii membre ale grupului Eurolines au înregistrat cresteri ale cifrei de afaceri în 2013 astfel: Nova Travel, tour operatorul Grupului, a înregistrat o crestere de aproximativ 29% fata de nivelul înregistrat în 2012; Danubius Travel, tour operatorul specializat pe incoming (turisti straini care calatoresc în România) al Grupului Eurolines, a avut o crestere de aproximativ 45% a cifrei de afaceri în anul 2013, comparativ cu anul 2012, iar Touring Rent Auto, care opereaza pe piata româneasca sub brandul Payless, a avut, anul acesta, o crestere a cifrei de afaceri de aproximativ 27% fata de anul 2012. Ilinca Pop, capital.ro

Cuvinte cheie: , , , , , ,

 

Niciun comentariu

Adaugă părerea ta!

Adaugă părerea ta


 

Distribuie