Facebook a devansat Yahoo si Microsoft in topul veniturilor din publicitate digitala, urcand pe locul doi
Facebook, cea mai mare retea de socializare online din lume, a urcat în acest an pe locul al doilea în topul veniturilor din publicitate digitala în SUA, devansând Yahoo si Microsoft, într-o piata dominata în continuare de Google, potrivit datelor EMarketer.
Google a atras în acest an 17 miliarde de dolari din bugetele alocate publicitatii digitale în Statele Unite, scrie Bloomberg.
Facebook a urcat pe pozitia secunda cu venituri de 3,17 miliarde de dolari, fata de locul patru în 2012, când s-a plasat în urma Yahoo si Microsoft.
Reteaua de socializare genereaza mai mult de jumatate din venituri prin distributia de spoturi publicitare pe dispozitive mobile.
În aceasta saptamâna, Facebook a început sa testeze introducerea de spoturi video distribuite catre utilizatori.
Instagram, preluata anul trecut de Facebook pentru 700 milioane de dolari, dezvolta de asemenea propriile oferte de publicitate pe platforma de partajare de imagini.
Piata publicitatii digitale din SUA va creste cu 25% pâna în 2015, la 53,4 miliarde de dolari, potrivit estimarilor EMarketer.
Compania de cercetare a precizat ca Google si Facebook sunt de asemenea cei mai mari distribuitori de publicitate digitala la nivel mondial. Vlad Popescu, mediafax.ro
Niciun comentariu
Adaugă părerea ta!