Turismul romanesc va fi promovat in presa germana

 

Autoritatea Nationala pentru Turism (ANT) va organiza o licitatie pentru a desemna o agentie care sa gestioneze o campanie media în valoare de maxim 3,9 milioane de euro, care se va desfasura în presa germana în perioada martie 2014 – mai 2015.

romania-turismBugetul disponibil pentru campania media este de 3,913 milioane de euro, dintre care pentru reclamele la televiziune sunt alocati 1,957 milioane de euro si pentru presa scrisa 1,956 milioane de euro, potrivit unui anunt publicat de autoritate.

Alocarea bugetului destinat promovarii TV se va face pentru trei posturi TV din Germania, dintre care doua generaliste si unul cu profil de turism.

Pentru presa scrisa, bugetul alocat se va împarti între doua ziare cu circulatie importanta, trei publicatii specializate în turism si trei reviste generaliste.

Agentia care va gestiona proiectul trebuie sa aloce cel putin un reprezentant pentru implementarea si urmarirea desfasurarii proiectului. Acesta trebuie sa faca dovada ca are minim trei ani de experienta în domeniu.

Este obligatorie prezentarea de catre participantii la licitatie a unui acord scris sau a unei conventii scrise stabilite între ofertant si posturile TV, respectiv publicatia propusa de ofertant, cu privire la respectarea planului media prezentat în oferta tehnica, precum si a conditiilor financiare ofertate. Va câstiga oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic, potrivit ANT.

Autoritatea Nationala de Turism are disponibili pentru promovarea turismului românesc în urmatorii doi ani aproximativ 55 de milioane de euro, fonduri europene. Liviu Iancu, mediafax.ro

Cuvinte cheie: , , , , ,

 

Niciun comentariu

Adaugă părerea ta!

Adaugă părerea ta


 

Distribuie