Omul de afaceri Jean Valvis a primit un credit de 14 milioane euro de la BRD, pentru compania Carpathian Springs

 

BRD Groupe Société Générale a acordat un credit în valoare totala de 14 milioane euro companiei Carpathian Springs, parte a Valvis Holding. Împrumutul vizeaza atât finantarea activitatii curente, cât si sustinerea unei investitii constând în extinderea capacitatii de productie a apelor minerale.

jean valvis la dornaProiectul de investitii ce face obiectul creditului reprezinta continuarea planului de dezvoltare a companiei, unul dintre cei mai dinamici jucatori pe piata româneasca a apelor minerale din punctul de vedere al vânzarilor si cotei de piata.

Proiectul consta în captarea si aductiunea unui nou izvor, extinderea spatiilor de productie si depozitare si achizitia unei linii de îmbuteliere de mare capacitate.

Analiza, acordarea si derularea creditului sunt realizate prin intermediul sucursalei BRD Suceava.

„BRD sustine, prin aceasta finantare, dezvoltarea performanta a unei companii românesti de top pe piata extrem de competitiva a apelor minerale. Suntem pregatiti sa finantam proiectele solide ale companiilor, sustinând astfel dezvoltarea economiei românesti”, a declarat Adrian Lisandru, Director Comercial Persoane Juridice în cadrul BRD Groupe Société Générale.

La rândul sau, Jean Valvis, Presedinte – Director General al Valvis Holding, a declarat: “AQUA Carpatica a demonstrat în cei doi ani de la lansare potentialul sau de crestere si dezvoltare, propunându-si sa devina primul brand premium din România, destinat si pietelor internationale. Parteneriatul nostru cu BRD demonstreaza încrederea reciproca si salutam deschiderea si disponibilitatea BRD pentru proiecte ce aduc plusvaloare economiei românesti. AQUA Carpatica, împreuna cu BRD, va demonstra ca produsele noastre pot concura marci de renume si pot cuceri preferintele consumatorilor din întreaga lume”.

Înfiintata în anul 2000, Carpathian Springs SA a initiat, în anul 2009, proiectul AQUA Carpatica, concretizat în 2011 prin lansarea brandului cu acelasi nume, devenit ulterior un succes comercial major si cel de-al 5-lea jucator pe piata apelor minerale din România. Marius Pirloiu, capital.ro

Cuvinte cheie: , , , , ,

 

Niciun comentariu

Adaugă părerea ta!

Adaugă părerea ta


 

Distribuie