Vodafone a introdus sistemul de franciza pentru magazine
Vodafone a introdus sistemul de franciza pentru magazine, cu scopul cresterii vânzarilor, potrivit unui anunt al companiei.
Vodafone România a lansat în noiembrie un program prin care o parte din cele 200 de magazine proprii ale operatorului vor fi preluate în sistem de franciza de catre antreprenori, pentru cresterea vânzarilor si obtinerea unui nivel de performanta si eficienta mai bun al canalului de retail.
„Programul se adreseaza persoanelor cu initiativa, antreprenorilor atrasi de domeniul telecomunicatiilor mobile. Vodafone are în acest moment 610 magazine exclusive, dintre care 200 sunt magazine proprii si restul apartin dealerilor. Operatorul are deja sapte magazine ce opereaza în sistemul de franciza, iar alte 6 vor fi deschise pâna la sfârsitul acestui an”, a declarat marti, într-o conferinta, directorul de vânzari indirecte al operatorului, Alexandru Baloi, citat de Mediafax.
El a adaugat ca datele operatorului arata ca un magazin de 30-35 metri patrati în sistem de franciza are un nivel de performanta si eficienta mai bun decât un magazin similar al Vodafone România sau al unui dealer al companiei.
„Pe segmentul magazinelor mari, cu 15-20 de angajati si suprafete generoase, de peste 100 metri patrati, cifrele sunt mai bune pentru operator, iar Vodafone România va continua sa opereze acest gen de magazine”, a spus Baloi.
Reprezentantul Vodafone România a spus ca operatorul va oferi francizatilor acces la know-how, sisteme, aplicatii si programe de pregatire pentru personalul de vânzari. De asemenea, operatorul va acoperi costurile privind amenajarea magazinului care va fi preluat în sistem de franciza.
„Aceste cheltuieli reprezinta aproximativ doua treimi din valoarea investitiei, iar diferenta revine francizatului, care va acoperi stocul de produse si salariile angajatilor pentru o perioada de timp, la care se adauga o taxa de intrare în sistem. Practic, Vodafone România vine cu o afacere la cheie pentru viitorul francizat. De altfel, o parte din magazinele în franciza au fost preluate de fosti salariati ai Vodafone România, care au decis sa devina antreprenori. Ne asteptam ca si alti actuali salariati ai operatorului, sefi de magazine, sa intre în acest sistem. De asemenea, cautam persoane si din afara companiei”, a spus Baloi.
Vodafone România este parte a grupului britanic Vodafone si al doilea operator local de telefonie mobila dupa cifra de afaceri si numarul de clienti. realitatea.net
Niciun comentariu
Adaugă părerea ta!