Roxana Tisaianu – Noul director comercial Danone Romania

 

Roxana Tisaianu a preluat, din acesta luna, conducerea departamentului comercial Danone România, liderul pietei de iaurturi. Tot ea ocupa si pozitia de director de Dezvoltare pentru Moldova si tarile Adriatice. Tisaianu va raporta catre Dieter Schulz, directorul general al Danone Europa de Sud Est.

danone logo“Ma bucur sa revin în România dupa o experienta internationala care mi-a oferit o perspectiva proaspata asupra practicilor din peste 10 tari si din Grupul Danone, pentru a raspunde cât mai bine nevoilor unei piete dinamice de lactate, marcata de o schimbare accelerata. În România aproximativ unul din doua iaurturi cumparate sunt din portofoliul Danone (…) Consumatorii români devin tot mai interesati si exigenti în privinta alimentelor pe care le achizitioneaza si de aceea prioritatea mea va fi sa le înteleg cât mai bine asteptarile si sa întaresc relatia dintre companie si comercianti, împreuna cu care cred cu putere ca putem sa oferim cele mai bune alegeri alimentare pentru o nutritie sanatoasa si echilibrata”, spune Roxana Tisaianu (foto), directorul comercial al Danone România.

Adrian Pascu, care a ocupat pâna în prezent aceasta functie, preia pozitia de director de vânzari pentru Divizia Moscova din Rusia, tot în cadrul grupului Danone. Adrian Pascu a ocupat diferite pozitii în organizatia de vânzari a Danone România în ultimii noua ani, contribuind semnificativ la dezvoltarea companiei pe piata româneasca

Roxana Tisaianu este licentiata a Facultatii de Cibernetica, Statistica si Informatica Economica din Academia de Studii Economice Bucuresti. Cu o experienta profesionala de peste 15 ani, ea a coordonat anterior departamentul de trade marketing in Danone România, precum si echipele de vânzari pe zona de proximitate si clienti majori, la nivel national.

Cifra de afaceri a Danone România a depasit, anul trecut, 506 milioane lei (echivalantul a cca. 116 mil. euro), mentinându-se la un nivel similar celui din anul anterior (503 mil. lei). Danone România produce zilnic peste 1,5 milioane de produse lactate proaspete în fabrica sa din Bucuresti, pentru piata româneasca si pentru export.

Din 2013, România este sediul central al zonei Europei de Sud Est, care include România, Bulgaria, Grecia si tarile din zona Marii Adriatice (Bosnia-Hertegovina, Muntenegru, Albania, Serbia si FYROM), si care deserveste o piata de peste 60 de milioane de consumatori. Ileana Ilie, capital.ro

Cuvinte cheie: , ,

 

Niciun comentariu

Adaugă părerea ta!

Adaugă părerea ta


 

Distribuie