Piata din Romania devine atractiva pentru brandurile internationale

 

Mai mult de 50 de branduri internationale sunt interesate sa intre pe piata din România, dar, practic, în urmatorii ani vom vedea trei sau patru nou-veniti, a declarat, marti, într-o conferinta de presa, Simina Istrate, director asociat în cadrul Colliers International.

Brand1‘Sunt multe branduri din Franta, Germania si Spania care analizeaza piata din România si ar fi interesate sa intre pe piata. Teoretic, sunt peste 50 de branduri care se uita la piata din România, dar, practic, peste câtiva ani vom vedea trei sau patru intrari. Noi am adus un brand nou, Kazar, din Polonia, care a fost inaugurat în Promenada. Probabil ca noile branduri vor analiza piata locala sa vada cum se schimba comportamentul consumatorului român. Va fi foarte importanta experienta dezvoltatorului si al managerului unui mall sau altul’, a spus Istrate.

Printre cei mai importanti retaileri prezenti pe piata din România se numara, în prezent: cora, _real, Carrefour, Cinegrand, Cinema City, H&M, C&A, Takko, LC Waikiki, New Yorker, Mango, Deichmann, Sephora, Light Cinema, Subway, Flanco, Domo sau Altex.

Colliers International este unul dintre liderii globali în domeniul consultantei imobiliare, cu mai mult de 13.500 specialisti care lucreaza în peste 482 de birouri din 62 de tari. În România, compania este lider de piata pe segmentul corporate si ofera servicii complete de consultanta imobiliara.

Conform unei cercetari de piata, publicata la jumatatea lunii septembrie, marcile locale se mentin în preferintele consumatorilor români, în conditiile în care aproximativ 25% dintre cele validate de organizatia Superbrand sunt autohtone.

Printre brandurile românesti apreciate de catre români ca fiind Superbrands se afla: BCR, Banca Transilvania, Catena, Borsec, Napolact, Timisoreana, Plafar, Ursus, Scandia Sibiu, dar si posturi de radio si TV.

Unul dintre cele mai importante evenimente dedicate comertului traditional si online din acest an, retailArena, a debutat, marti, la Bucuresti, iar timp de doua zile, în perioada 19-20 noiembrie, vor fi prezentate cele mai recente tendinte din industrie, opinii inovatoare si studii de caz de succes, dar si sesiuni de workshop si dezbateri. economica.net

Cuvinte cheie: , , , ,

 

Niciun comentariu

Adaugă părerea ta!

Adaugă părerea ta


 

Distribuie