Autoritatea Nationala pentru Turism a cheltuit 6,9 milioane lei fara TVA pentru promovarea brandului Romaniei

 

Autoritatea Nationala pentru Turism a atribuit in acest an mai multe contracte de promovare a brandului turistic al Romaniei, in valoare totala de 6,9 milioane lei fara TVA, la diverse evenimente, printre care concertul Tom Jones, festivaluri, raliuri, sau prin intermediul pilotului Mihai Marinescu.

romania-turismDatele au fost centralizate pe baza anunturilor de atribuire publicate de ANT pe site-ul de achizitii publice www.e-licitatie.ro.

Contractele au fost atribuite prin negociere, iar sumele nu includ TVA.

Contractul cu valoarea cea mai ridicata, de 2,65 milioane lei, a fost atribuit in aprilie Asociatiei Sportive Club Sportiv District Racing Team pentru servicii de promovare a brandului turistic national prin intermediul “vectorului de imagine” pilotul Mihai Marinescu in cadrul campionatului mondial de automobilism “World Series by Renault 2013?.

Alte doua acorduri, in valoare de 976.000 lei si 174.449 lei, au vizat promovarea brandului la editia din acest an a Raliului Sibiului, respectiv a Raliul Deltei “Dupa 20 de ani”. Primul contract a fost atribuit in iulie Asociatiei Club Sportiv Scorpion Rally Team, iar celalalt, la finele lunii mai, asocierii Club Sportiv Nautic Motorsport – DBV Media House.

Pentru servicii de promovare a brandului turistic cu ocazia actiunii “Descopera Romania”, ANT a atribuit in august Asociatiei Ivan Patzaichin – Mila 23 un contract de 707.971 lei.

Aceeasi asociatie a primit in august alte doua contracte: unul in valoare de 538.474 lei pentru promovare cu ocazia infiintarii Centrului de Informare pentru Destinatii de Ecoturism Bucuresti, si un altul, de 611.103 lei, pentru promovarea brandului cu ocazia actiunii “Rowmania FEST – Festivalul International al Barcilor cu Vasle”, editia a III-a.

Societatea Romana de Radiodifuziune si-a adjudecat, in mai, un contract de 127.991 lei pentru servicii de promovare a brandului cu ocazia unui concert sustinut de Orchestra Nationala Radio in cadrul Shanghai Spring International Music Festival, iar firma Emagic Live a castigat, in luna iulie, un contract de 464.980 lei pentru servicii de promovare a brandului turistic cu ocazia Festivalului Bestfest.

Brandul turistic va fi promovat si cu ocazia concertului Tom Jones care va avea loc la 1 noiembrie, in baza unui contract de 638.566 lei acordat saptamana trecuta firmei D&D Event Entertainment.

ANT justifica alegerea procedurii de negociere fara publicarea prealabila a unui anunt de participare prin faptul ca lucrarile, produsele sau serviciile pot fi furnizate numai de un anumit ofertant, din motive artistice sau legate de protejarea unor drepturi de exclusivitate, se arata in anunturile de atribuire publicate. realitatea.net

Cuvinte cheie: , , , , ,

 

Niciun comentariu

Adaugă părerea ta!

Adaugă părerea ta


 

Distribuie