Avon trece la un nou model de business: si-a deschis magazin online in Romania

 

Avon Cosmetics, liderul pietei de cosmetice din România a lansat primul magazin online al companiei pe plan local.

avonAvon Cosmetic România, parte a Avon Cosmetics, una dintre cele mai mari companii în sistem de vânzari directe din toate domeniile din lume, a lansat pe plan local un lant de magazine online, în cadrul unei platforme integrate de comert electronic, AVON Online. Platforma nou-creata marcheaza trecerea companiei catre un nou model de business, informeaza un comunicat al societatii.  „De-a lungul timpului, am înteles ca, oricât de repede ar evolua lumea în care traim, dorinta femeilor ramâne aceeasi: sa fie frumoase. Se schimba, însa, modalitatile prin care achizitioneaza si folosesc produsele cosmetice. Noua platforma este o dovada a modului în care tehnologia se adapteaza stilului actual de viata, mult mai dinamic, în care totul este la îndemana, în cel mai scurt timp. Înca o data redefinim pentru clientii nostri frumusetea, de data aceasta în mediul online. Speram ca platforma sa fie adoptata rapid de cât mai multi clienti si sa reprezinte cu adevarat un punct de referinta în ceea ce priveste viitorul serviciilor AVON Online” a declarat Razvan Diratian, Director General Avon Cosmetics România si Republica Moldova.

Cum se comanda

Practic, noul model de business al distribuitorului de cosmetice a presupus crearea a câteva mii de magazine online administrate de reprezentantii Avon si înglobate într-o platforma. Rolul agentului ramâne în mare parte acelasi. Acesta va oferi consiliere personalizata si va livra produsele acolo unde doreste clientul.  Astfel, pentru a putea cumpara online, cei interesati vor trebui sa intre pe site-ul companiei, sa selecteze produsele si cantitatile dorite si sa apese pe „adauga în cos”. Pentru a putea avansa cu comanda, clientul trebuie sa se logheze, daca este un client vechi, sau sa îsi creeze un cont nou. Pentru cei care nu au deja un reprezentant, platforma le va sugera o persoana aflata în vecinatate . Odata ales reprezentantul, clientul este directionata catre pagina principala unde va gasi toate detaliile despre comanda pe care urmeaza sa o faca, iar daca este de acord cu ea trebuie sa o confirme. Plata se face la livrare.

Conform datelor GPeC si Eurostat, aproximativ 1,2 milioane de români recurg la cumparaturile online. „Procentul de 34% al cosmeticelor dintre produsele cumparate online subliniaza trendul ascendent al pietei din ultimii ani si potentialul noii platforme de a transforma Reprezentantii AVON în adevarati antreprenori, prin intermediul afacerii la cheie oferite”, mai informeaza compania. economica.net

Cuvinte cheie: , , , , ,

 

Niciun comentariu

Adaugă părerea ta!

Adaugă părerea ta


 

Distribuie