Kaufland isi reamenajeaza unitatile deschise in primii ani ai lantului in Romania

 

Retailerul german Kaufland este în plin proces de remodelare a magazinelor. Toate unitatile deschise în primii ani ai lantului în România vor avea o noua înfatisare, mai prietenoasa pentru cumparatori.

kauflandLa aproape opt ani la la intrarea pe piata autohtona, retailerul german Kaufland, parte a concernului german Schwarz-Gruppe, este în plin proces de remodelare a primelor magazine deschise în România.  Au reamenajat mai multe magazine din provincie, printre care cele din  Baia Mare, Cluj Napoca, Târgoviste, Piatra Neamt, Ploiesti, Rm. Vâlcea, Alba Iulia, dar si doua unitati din Capitala: Kaufland Colentina, primul magazin al retelei din România si Kaufland Barbu Vacarescu.  „Reorganizarea / remodelarea magazinelor este un proces normal în evolutia magazinelor de retail care, în functie de modificarea tendintelor de consum si de evolutia competitiei trebuie realizat la un moment dat pentru a optimiza functionarea si a corela conceptele si standardele magazinelor cu evolutia cerintelor clientilor”, au declarat pentru ECONOMICA.NET oficialii Kaufland , care nu au dorit sa mentioneze suma investita în acest proces.

Ce se schimba

Potrivit oficialilor companiei, remodelarea magazinelor presupune reamenajarea în primul rând a suprafetei de vânzare în general si adaptarea suprafetelor raioanelor în particular, dar si introducerea unor noi concepte, sisteme si sortimente noi. „Aceste magazine (remodelate n.red) au beneficiat de o serie de transformari, pornind de la suplimentarea locurilor de parcare, pâna la introducerea de articole noi  – de exemplu raionul de peste proaspat, vracuri  (în magazinele Colentina si Barbu Vacarescu). S-a optimizat  fluxul de cumparaturi, astfel încât clientului sa îi fie mai usor si sa îi faca placere atunci când se afla la cumparaturi”, ne-au declarat oficialii companiei.

Ce urmeaza

Pâna la sfârsitul acestui an calendaristic, retailerul va reorganiza înca doua magazine respectiv magazinul din Pitesti si cel Constanta. De asemenea, procesul va continua si anul viitor. „Asa cum este normal, de aceasta remodelare beneficiaza  în reteaua noastra magazinele construite si deschise în primii ani de activitate Kaufland în România (2005-2006-2007)”, mai spun oficialii companiei.
În primii trei ani de la intrarea pe piata autohtona, retailerul german opera deja pe plan local 31 de magazine.

În ceea ce priveste expansiunea, compania are în plan sa deschida între 7 si 10 magazine anul viitor, atât în orase mari, ca Bucuresti, dar si în tara. Alina Stanciu, economica.net

Cuvinte cheie: , , , , ,

 

Niciun comentariu

Adaugă părerea ta!

Adaugă părerea ta


 

Distribuie