Retailerul francez Carrefour a fost amendat, pentru ca un client a asteptat prea mult la casa

 

Carrefour a fost amendat pentru practici comerciale înselatoare, de un tribunal francez. Înca din 2006, retailerul a demarat o campanie de imagine axata exact pe timpul redus de asteptare, având afisate peste tot prin magazine mesaje prin care garanteaza ca nimeni nu va astepta la casa mai mult de 10 minute. Carrefour a demarat aceasta campanie tocmai pentru ca principala nemultumire a clientilor magazinelor mari, de tip hypermarket, este timpul pierdut pentru a trece pe la case.

carrefourÎn anul 2008, un client al unui magazin din Chalons-en-Champagne (nordul tarii) a depus plângere pentru ca a fost nevoit sa astepte 20 de minute pentru a trece cu produsele de casa de marcat. A urmat o ancheta, si au mai fost identificate cazuri în care clientii au fost nevoiti sa astepte mai mult de 10 minute.

Totusi, a fost deschis un singur proces împtriva celor de la Carrefour. Iar recent, tribunalul din Evry a decis ca lantul de retail nu si-a respectat promisiunile si se face vinovat de „practici comerciale înselatoare”.

Carrefour, care trebuie sa plateasca daune de 10.000 de euro clientului nemultumit, a anuntat ca va face apel. economica.net

Cuvinte cheie: , , , , , ,

 

Niciun comentariu

Adaugă părerea ta!

Adaugă părerea ta


 

Distribuie