eMAG inaugureaza o academie de business online. Compania doreste pe viitor, o colaborare institutiile de invatamant superior

 

eMAG investeste în dezvoltarea industriei de e-commerce inaugurând primul MBA de business online din România,în cadrul caruia vor preda profesori români si straini, specialisti în principalele verticale ale afacerilor online. Programul va fi destinat în prima faza doar angajatilor eMAG, însa în planurile retailerului online se numara si deschiderea acestuia catre public si parteneriate cu principalele institutii de învatamânt superior.

eMag“Online-ul a avut o evolutie foarte buna în ultimii ani în România însa, pentru a duce lucrurile la urmatorul nivel, avem nevoie de know-how si de cât mai multi specialisti în industrie”, spune Iulian Stanciu, general manager eMAG.

„Acesta este motivul pentru care am vrut sa construim în interiorul eMAG o academie de business online, în cadrul careia sa aducem cei mai buni profesori din tara si strainatate. Vrem sa cream specialisti în business-ul online si sa facem transfer de know-how pe care oamenii sa-l poata folosi imediat.Într-o prima faza, eMAG Academy va fi un program destinat doar angajatilor eMAG însa luam în calcul deschiderea programului pentru public sau parteneriate cu principalele institutii de învatamânt superior la urmatoarele editii.“

eMAG Academy a reprezentat o investisie de 500.000 de euro, fiind cel mai mare proiect de training al unei companii românesti. Programul va avea o durata de 1 an si va fi împartit în doua niveluri. Primul nivel, dezvoltat împreuna cu Ascendis, urmareste mai multe arii de expertiza precum finante, management operasional sau managementul de proiect, pregatindu-i pe participanti ca specialisti pe anumite verticale ale business-ului online. Cel de-al doilea nivel al programului, eMAG Academy Advanced, a fost dezvoltat împreuna cu Maastricht School of Management si va avea o componenta puternica de leadership si strategie, pregatind oamenii pentru pozitii de management.

“eMAG Academy este un program inovativ în primul rând prin abordarea pragmatica: este o scoala de business cu puternic accent pe punerea în practica a cunostintelor”, spune Irina Mincinopschi, HR manager eMAG.

„Spre deosebire de alte MBA-uri cu accent pe educatie formala, miza acestui program este sa transferam cunostinte cu aplicabilitate imediata, care sa dezvolte în timp scurt specialisti în business online. O asemenea abordare este importanta azi, când job description-urile se schimba cu viteza luminii, iar angajatii trebuie sa învete mult mai mult la locul de munca.”

Procesul de selectie a participantilor de la prima edisie a durat peste 2 luni, timp în care din cei peste 180 de  înscrisi au fost alesi 40 de participanti care vor urma cursurile unor oameni de business cu expertiza regionala precum Adrian Stanciu, managing partner Wanted Transformation si Human Synergistics, (Leadership and Change) sau Florin Ilie, head of strategy ING, (Strategic Business Management) sau ale unor specialisti de talie internationala precum Paul Garrison (Operational Strategic Marketing) sau Ian Jindal (Retail marketing and e-commerce). capital.ro

Cuvinte cheie: , , , , , ,

 

Niciun comentariu

Adaugă părerea ta!

Adaugă părerea ta


 

Distribuie