Contractele pentru constructia loturilor 2 si 3 ale autostrazii Lugoj-Deva au fost semnate de CNADNR
CNADNR a semnat contractele pentru constructia loturilor 2 si 3 ale autostrazii Lugoj-Deva, atribuite în luna mai asocierii italiene Salini – Secol, respectiv unui consortiu care reuneste o firma a omului de afaceri Theodor Berna, doua companii din Spania si una din Olanda.
Unul dintre contracte a fost semnat vineri, iar celelalt luni, scrie mediafax.ro.
Câstigatorii celor doua proiecte au desemnati în luna mai, însa procedurile au fost contestate.
Lotul 2 a fost atribuit asocierii italiene Salini – Secol, lotul 3 consortiului Teloxim Con SRL (controlata de omul de afaceri Theodor Berna) – Comsa SA (Spania) – Aldesa Construcciones SA (Spania) – Arcadis Eurometudes SA (Olanda).
La Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor (CNSC) au fost înregistrate, în luna mai, contestatii formulate de Spedition UMB si Strabag referitoare la procedura de atribuire a contractelor de proiectare si executie a loturilor 2 si 3.
CNSC a respins ca nefondate contestatiile si a dispus continuarea procedurilor de atribuire. Împotriva acestei decizii au fost formulate plângeri la Curtea de Apel, acestea fiind de asemenea respinse de instanta.
CNADNR estima anul trecut costuri de putin peste un miliard de lei, fara TVA, pentru fiecare lot.
În 2011 CNADNR a selectat consortiul Tirrena Scavi-Societa Italiana per Condotte d’Acqua- Cossi Construzioni pentru primul lot al autostrazii, iar în august 2013 administratorul retelei de transport a semnat cu asocierea Tehnostrade – Spedition UMB, companii controlate de omul de afaceri Dorinel Umbrarescu, contractul pentru proiectarea si constructia lotului 4.
Autostrada Lugoj – Deva face parte din Coridorul IV paneuropean, care începe în Germania si se continua pe ruta Praga-Viena-Bratislava-Budapesta. În România, traseul trece prin Nadlac, Arad, Deva, Orastie, Sibiu, Bucuresti, Fetesti si Constanta, ruta continuând pâna la Istanbul. capital.ro
Niciun comentariu
Adaugă părerea ta!