Un nou concept de magazin, testat de Altex

 

Altex, liderul pietei locale de electroIT, cu afaceri de 254 mil. euro anul trecut, a deschis ieri în cadrul noului mall Pro­menada din Capitala un magazin construit dupa un design si un concept diferite, în care accentul este pus pe produsele IT&C si serviciile de consiliere pentru achizitie si în care, spre exemplu, nu se regasesc pe rafturi electrocasnice, dar în interiorul caruia se afla si un magazin al Orange – li­derul pietei locale de telefonie mobila.

altexMa­ga­zinul va putea fi utilizat si ca un punct din care clientii sa ridice produse coman­date online, potrivit oficialilor companiei. „Desi ca­tegorii importante precum electro­casnice mari sau mici nu se regasesc la raft, ele vor putea fi achizitionate în noul ma­gazin Altex. Serviciile din noul magazin vor oferi o experienta de cumparare omni­channel: clientii Altex pot comanda online pro­du­sele dorite, pe care apoi le pot ridica din magazin în aceeasi zi, pot returna produsele în 31 de zile.“

Magazinul Altex a fost realizat cu o investitie de 600.000 de euro si are o supra­fata de 600 de metri patrati.

„Noul Altex Concept Store & Orange Store este rezultatul unui parteneriat stra­tegic care îsi propune alaturarea serviciilor Orange si a echipamentelor IT&C din ma­gazin. Suprafata magazinului este una adaptata locatiei“, a declarat Dan Ostahie, presedinte si CEO al Altex România. Adrian Seceleanu, zf.ro

Cuvinte cheie: , , , , ,

 

Niciun comentariu

Adaugă părerea ta!

Adaugă părerea ta


 

Distribuie