Un nou concept de magazin, testat de Altex
Altex, liderul pietei locale de electroIT, cu afaceri de 254 mil. euro anul trecut, a deschis ieri în cadrul noului mall Promenada din Capitala un magazin construit dupa un design si un concept diferite, în care accentul este pus pe produsele IT&C si serviciile de consiliere pentru achizitie si în care, spre exemplu, nu se regasesc pe rafturi electrocasnice, dar în interiorul caruia se afla si un magazin al Orange – liderul pietei locale de telefonie mobila.
Magazinul va putea fi utilizat si ca un punct din care clientii sa ridice produse comandate online, potrivit oficialilor companiei. „Desi categorii importante precum electrocasnice mari sau mici nu se regasesc la raft, ele vor putea fi achizitionate în noul magazin Altex. Serviciile din noul magazin vor oferi o experienta de cumparare omnichannel: clientii Altex pot comanda online produsele dorite, pe care apoi le pot ridica din magazin în aceeasi zi, pot returna produsele în 31 de zile.“
Magazinul Altex a fost realizat cu o investitie de 600.000 de euro si are o suprafata de 600 de metri patrati.
„Noul Altex Concept Store & Orange Store este rezultatul unui parteneriat strategic care îsi propune alaturarea serviciilor Orange si a echipamentelor IT&C din magazin. Suprafata magazinului este una adaptata locatiei“, a declarat Dan Ostahie, presedinte si CEO al Altex România. Adrian Seceleanu, zf.ro
Niciun comentariu
Adaugă părerea ta!