O campanie de informare a populatiei privind tranzitia la TV digitala va fi derulata de CNA si TVR

 

Consiliul National al Audiovizualului (CNA) si Televiziunea Româna vor derula în parteneriat campania de informare a populatiei privind tranzitia de la televiziunea analogica terestra la televiziunea digitala terestra, a anuntat, joi, Laura Georgescu, presedintele CNA.

Televiziunea RomanaAnuntul a fost facut de Laura Georgescu, joi, la International Digital Forum, organizat la Bucuresti de Asociatia pentru Comunicatii Digitale (ACD).

„A venit ziua în care CNA anunta oficial ca astazi demareaza campania de informare si mediatizare a strategiei de trecere de la televiziunea analogica terestra la televiziunea digitala terestra. Am apasat butonul On Air”, a spus Laura Georgescu.

Ea a spus ca acest anunt vine ca urmare a unei serii de întâlniri, „fructificate în trei documente”, respectiv un parteneriat oficial semnat joi dimineata între Consiliul National al Audiovizualului, Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare în Comunicatii (ANCOM) si Asociatia pentru Comunicatii Digitale.

„Un al doilea parteneriat este cu televiziunea publica, care ne va fi principalul partener în difuzarea spoturilor de televiziune (de promovare a tranzitiei la TV digitala terestra, n.r.)”, a spus Laura Georgescu.

Presedintele CNA a spus ca vineri urmeaza sa semneze si un parteneriat cu radioul public.

Georgescu a mai spus ca CNA va aduce în cadrul acestui proces în primul rând expertiza celorlalte state membre, Polonia si Macedonia, care au definitivat tranzitia la televiziunea digitala terestra, dar si Ungaria, care, în doua saptamâni, va încheia total ultima etapa de digitalizare. „Nu suntem ultima tara (privind tranzitia la televiziunea digitala terestra, n.r.). Bulgaria, Grecia, Moldova, Ucraina nu au facut lucrul acesta”, a spus Laura Georgescu. Madalina Cerban, mediafax.ro

Cuvinte cheie: , , , , , ,

 

Niciun comentariu

Adaugă părerea ta!

Adaugă părerea ta


 

Distribuie