Avon a lansat pe piata o colectie de lenjerie intima, in colaborare cu Jolidon

 

Nu austeritatea, ci îndrazneala poate suci gâtul crizei! Asta pare sa fie concluzia reprezentantilor Avon – nr. 1 pe piata locala de cosmetice -, care, ca sa le ia ochii clientilor, au lansat pe piata o colectie de lenjerie intima, în colaborare cu Jolidon.

avonDe când românul statistic a capatat o înclinatie brusca spre economisire, comerciantii au intrat în actiune si cauta în fel si chip sa ne reaminteasca gustul bun al achizitiilor.

Cum ofertele obisnuite (reduceri de pret de câteva procente, al doilea produs la jumatate de pret sau vouchere) nu mai sunt suficiente, si-au îndreptat atentia si eforturile catre oferirea de produse, la pachet cu alte „beneficii“. De exemplu, Avon România a încheiat un parteneriat cu clujenii de Jolidon, pentru crearea unei noi colectii de lenjerie intima – Instinct by Avon for Jolidon – inspirata de ultimul parfum lansat pe piata.

Ca o paranteza, mai sunt si alti retailerii care în încercarea de a-si înviora vânzarile, lasa deoparte marjele mari de profit si ies pe piata cu campanii agresive de promovare la promotii si servicii care mai de care mai inedite. Doua exemple concrete: la invitatia Flanco, omul-paianjen al zilelor noastre, alpinistul francez Alain Robert, a escaladat fatada Intercontinentalului, iar procesatorulde lactate Olympus a lansat, pentru laptele Oly, un ambalaj inscriptionat si în limbaj Braille, pentru nevazatori.

Avon România a încheiat 2012 cu afaceri de 98 mil. euro, cel mai scazut nivel de dupa 2005, pe fondul scaderii apetitului de consum.

Criza a lovit si în producatorul de lenjerie intima Jolidon, controlat de omul de afaceri Gabriel Cîrlig: afacerile clujenilor au scazut pâna la aproximativ 21,5 mil. euro în 2012. Pentru comparatie, Jolidon avea în 2008 o cifra de afaceri de circa 70 mil. euro. Ileana Ilie, capital.ro

Cuvinte cheie: , , , , , ,

 

Niciun comentariu

Adaugă părerea ta!

Adaugă părerea ta


 

Distribuie