Mediafax Group a preluat un procent minoritar din actiunile 2Parale
Mediafax Group anunta preluarea unui procent minoritar din actiunile 2Parale, prima si cea mai mare retea de afiliere din România, se arata într-un comunicat dat publictatii vineri.
Potrivit comunicatului, tranzactia ar urma sa se încheie pâna la finele acestui an, urmând ca Mediafax Group sa preia procentele detinute de Stefan Iordache. Tranzactia va fi asistata de casa de avocatura Biris Goran, lider de piata în domeniul asistentei juridice în tranzactiile IT.
La runda de investitii participa si Sergiu Negut (partener Wanted Transformation, ex-Deputy CEO&Board member Regina Maria), care va deveni actionar minoritar si membru al board-ului. Dorin Boerescu va ramâne în continuare CEO si cel mai important actionar.
„Ecommerce-ul este o directie strategica pentru Mediafax Group, este o componenta importanta a strategiei noastre de transformare dintr-o companie de media clasica într-una adaptata timpurilor actuale. Succesul 2Parale în acoperirea pietei, eforturile lor în educarea partenerilor, atât magazine, cât si afiliati, precum si echipa de management ne-au convins sa ne alaturam si sa punem umarul la cresterea acestui business, a declarat Orlando Nicoara, director general Mediafax Group.
„Parteneriatul cu Mediafax este o etapa naturala în evolutia 2Parale, data fiind pozitia ambelor companii pe pietele pe care activeaza. Vom intensifica alaturi de ei eforturile de educare a pietei si de crestere a portofoliului, consolidându-ne pozitia pe piata de performance marketing, atât în afiliere, cât si în pay-per-click. Alaturi de asocierea strategica cu Mediafax purtam discutii avansate si pentru atragerea de capital de crestere – oportunitatile sunt foarte mari si vrem sa profitam de momentul foarte bun în care ne aflam”, a explicat Dorin Boerescu.
„Am intrat în actionariatul 2Parale încrezator în potentialul de dezvoltare al retelei. Ma bucur sa vad ca acest potential a dat roade si ca 2Parale si-a consolidat statutul de lider al pietei de marketing afiliat. Sunt convins ca si pe viitor evolutia retelei va fi una cel putin la fel de buna”, a declarat Stefan Iordache, COO Leo Burnett Group.
Prin acest parteneriat, 2Parale devine singura retea de afiliere folosita în portofoliul de site-uri al Mediafax Group, care atinge zilnic peste 1,5 milioane de vizitatori duplicati si mai bine de 6 milioane de vizitatori unici/luna.
2Parale este prima si cea mai mare retea de afiliere din România si Bulgaria, iar Divizia de PPC (fondata si condusa de Cristian Ignat – unul dintre cei mai cunoscuti specialisti si traineri români Google AdWords) este agentie Platinum Google Engage. 2Parale e singura retea de marketing afiliat membra a IAB România. Portofoliul 2Parale include peste 275 de campanii (printre care se numara Elefant, OTP Bank, Provident, evoMAG, Fashion Days, RCA-ieftin.ro, F64, Miniprix si TinaR) si mai bine de 26.000 de afiliati, care au livrat 83 de milioane de click-uri si au generat advertiserilor vânzari de peste 62,6 de milioane de lei (fara TVA). Conversiile generate prin 2Parale sunt publicate si pot fi accesate în timp real.
Având experienta de peste 20 de ani a Agentiei de presa Mediafax si unele dintre cele mai puternice echipe editoriale, Mediafax Group are ca expertiza productia de continut editorial valoros si dezvoltarea de platforme optime pentru distributia sa. Rezultat al sinergiei operatiunilor de print si online, Mediafax Group produce cel mai diversificat continut media de pe piata româneasca, atragând o audienta de milioane de cititori lunar. Portofoliul Mediafax Group include 26 de branduri (printre care se numara Ziarul Financiar, Mediafax, Business Magazin, Pro Sport, The One, Ce se întâmpla, doctore?, Glamour, gandul.info, Pro Motor, Playboy, GQ), dintre care 9 lideri de piata, reprezentând produse editoriale print sau online ce furnizeaza cel mai diversificat continut de pe piata media din România. Este publisherul cu cele mai mari venituri din publicitate în print si online (sursa: BRAT, ianuarie – decembrie 2012). gandul.info
Niciun comentariu
Adaugă părerea ta!