Procedura interna de avizare a structurilor si personalului care gestioneaza asistenta financiara nerambursabila comunitara
Ordinul Ministerului Fondurilor Europene nr. 1041/2013 pentru modificarea Ordinului ministrului fondurilor europene nr. 75/2013 privind procedura interna de avizare a structurilor si personalului care gestioneaza asistenta financiara nerambursabila comunitara, prevazute la art. 4 alin. (7) din Hotararea Guvernului nr. 595/2009 pentru aplicarea Legii nr. 490/2004 privind stimularea financiara a personalului care gestioneaza fonduri comunitare a fost publicat in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 590, din 18 septembrie 2013.
Vazand Referatul de aprobare nr. 1.363 din 30 august 2013 al Directiei generale coordonare sistem si asistenta tehnica, avand in vedere prevederile Hotararii Guvernului nr. 595/2009 pentru aplicarea Legii nr. 490/2004 privind stimularea financiara a personalului care gestioneaza fonduri comunitare, cu modificarile si completarile ulterioare, in temeiul prevederilor art. 8 alin. (4) din Hotararea Guvernului nr. 43/2013 privind organizarea si functionarea Ministerului Fondurilor Europene, cu modificarile si completarile ulterioare, ministrul fondurilor europene emite urmatorul ordin:
Art. I. – Ordinul ministrului fondurilor europene nr. 75/2013 privind procedura interna de avizare a structurilor si personalului care gestioneaza asistenta financiara nerambursabila comunitara, prevazute la art. 4 alin. (7) din Hotararea Guvernului nr. 595/2009 pentru aplicarea Legii nr. 490/2004 privind stimularea financiara a personalului care gestioneaza fonduri comunitare, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 126 din 7 martie 2013, cu modificarile ulterioare, se modifica dupa cum urmeaza:
1. La articolul 2, alineatele (1) si (2) vor avea urmatorul cuprins: „
Art. 2. –
(1) Emiterea avizului favorabil sau respingerea cererii de avizare se realizeaza de catre ministrul fondurilor europene sau persoana delegata de acesta, in baza unui aviz consultativ, respectiv a unui document justificativ cu caracter consultativ elaborat de Directia generala coordonare sistem si asistenta tehnica din Ministerul Fondurilor Europene responsabila cu verificarea indeplinirii criteriilor prevazute la art. 2 alin. (1) lit. a) si b) din Hotararea Guvernului nr. 595/2009, cu modificarile si completarile ulterioare
(2) In cazul personalului cu atributii de gestionare a mecanismului financiar al Spatiului Economic European 2009-2014 si a instrumentului de preaderare ISPA, avizul consultativ sau documentul justificativ, emis de Directia generala coordonare sistem si asistenta tehnica, va fi avizat de directiile de specialitate din cadrul Ministerului Fondurilor Europene care coordoneaza acele instrumente.”
2. La anexele nr. 3 si 4, sintagma „Directia coordonare sistem” se inlocuieste cu sintagma „Directia generala coordonare sistem si asistenta tehnica”.
Art. II. – Prezentul ordin se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.
Ministrul fondurilor europene, Eugen Teodorovici
Bucuresti, 12 septembrie 2013.
Nr. 1.041.
avocatnet.ro
Niciun comentariu
Adaugă părerea ta!