Romtelecom a marit penalizarile si a redus cu 8 zile scadentele facturilor

 

Romtelecom, unul dintre cei mai mari operatori locali de comunicatii, cu aproape cinci milioane de abonamente la servicii de telefonie fixa, date, internet si televiziune, a redus cu 8 zile termenul de plata în care facturile pot fi achitate fara penalizari si a majorat penalizarile pentru platile realizate dupa scadenta, potrivit unei notificari transmise de operator clientilor prin intermediul facturilor.

romtelecom„Începând cu factura emisa în octombrie 2013 se modifica termenul maxim de plata a acesteia, de la 22 de zile la 14 zile de la data emiterii. Începând cu aceeasi factura, se modifica si cuantumul penalitatilor de întârziere, astfel, pentru neplata facturii la scadenta datorati, pâna la plata integrala a datoriei, penalitati de 0,5%/zi, calculate asupra valorii neachitate“, potrivit notifica­rii transmise de Romtelecom clientilor.

Prin aceste schimbari, Romtelecom se aliniaza la conditiile oferite pe piata si de ceilalti operatori, au precizat pentru ZF reprezentantii companiei.

„Decizia de a aplica acest nou interval, practicat la nivelul pietei, a fost luata dupa o analiza privind comportamentul clientilor în relatie cu acest aspect. (…) Termenul de plata de 14 zile (fata de 22 de zile), precum si cuantumul de 0,5% al penalitatilor de întârziere la achitarea facturii sunt aplicabile începând cu facturile emise din 10 septembrie 2013, fiind aliniate cu cele aplicate la nivelul pietei. Înainte de implementarea penalitatii de 0,5%/zi, penalitatile erau de 0,15% pentru întârzieri la plata de pâna la 15 zile, respectiv 0,35% pentru întârzieri la plata mai mari de 16 zile, pâna la desfiin­tarea serviciilor.“

Daca nu sunt de acord cu modificarile propuse de Romtelecom, clientii pot rezilia contractul, fara a plati penalitati, daca transmit companiei prin scrisoare recomandata o notificare de reziliere. Adrian Seceleanu, zf.ro

Cuvinte cheie: , , , ,

 

Niciun comentariu

Adaugă părerea ta!

Adaugă părerea ta


 

Distribuie