Romtelecom a marit penalizarile si a redus cu 8 zile scadentele facturilor
Romtelecom, unul dintre cei mai mari operatori locali de comunicatii, cu aproape cinci milioane de abonamente la servicii de telefonie fixa, date, internet si televiziune, a redus cu 8 zile termenul de plata în care facturile pot fi achitate fara penalizari si a majorat penalizarile pentru platile realizate dupa scadenta, potrivit unei notificari transmise de operator clientilor prin intermediul facturilor.
„Începând cu factura emisa în octombrie 2013 se modifica termenul maxim de plata a acesteia, de la 22 de zile la 14 zile de la data emiterii. Începând cu aceeasi factura, se modifica si cuantumul penalitatilor de întârziere, astfel, pentru neplata facturii la scadenta datorati, pâna la plata integrala a datoriei, penalitati de 0,5%/zi, calculate asupra valorii neachitate“, potrivit notificarii transmise de Romtelecom clientilor.
Prin aceste schimbari, Romtelecom se aliniaza la conditiile oferite pe piata si de ceilalti operatori, au precizat pentru ZF reprezentantii companiei.
„Decizia de a aplica acest nou interval, practicat la nivelul pietei, a fost luata dupa o analiza privind comportamentul clientilor în relatie cu acest aspect. (…) Termenul de plata de 14 zile (fata de 22 de zile), precum si cuantumul de 0,5% al penalitatilor de întârziere la achitarea facturii sunt aplicabile începând cu facturile emise din 10 septembrie 2013, fiind aliniate cu cele aplicate la nivelul pietei. Înainte de implementarea penalitatii de 0,5%/zi, penalitatile erau de 0,15% pentru întârzieri la plata de pâna la 15 zile, respectiv 0,35% pentru întârzieri la plata mai mari de 16 zile, pâna la desfiintarea serviciilor.“
Daca nu sunt de acord cu modificarile propuse de Romtelecom, clientii pot rezilia contractul, fara a plati penalitati, daca transmit companiei prin scrisoare recomandata o notificare de reziliere. Adrian Seceleanu, zf.ro
Niciun comentariu
Adaugă părerea ta!