Cresterea Cargus in semestrul 1, sustinuta de livrarile generate de comertul online
Cargus, una dintre companiile prezente în piata de curierat intern din România, a înregistrat o crestere de 30% a livrarilor în prima jumatate a anului 2013, în comparatie cu aceeasi perioada a anului trecut.
Evolutia pozitiva este datorata partial expansiunii continue a sectorului de comert electronic din România, oferind companiei de curierat volume cu 50% mai mari din livrari generate de comertul online.
Pentru cea de-a doua jumatate a anului 2013, compania se asteapta la o crestere semnificativa a volumelor în lunile noiembrie si decembrie, în special datorita faptului ca Black Friday devine, cu fiecare an, tot mai populara în România.
“Luna decembrie a anului trecut a fost cea mai buna din istoria Cargus, însa ne asteptam ca aceasta iarna sa o depaseasca. Cea mai aglomerata perioada a anului începe o data cu luna noiembrie, cu Black Friday, si continua pe parcursul sarbatorilor de iarna. Ne asteptam la o crestere cu aproximativ 50% fata de anul trecut“, a explicat Gian Sharp, CEO Cargus.
Fondata în 1991, Cargus a fost prima companie de curierat din România, iar în prezent are o flota de peste 700 de vehicule. Ilinca Pop, capital.ro
Niciun comentariu
Adaugă părerea ta!