ANAF anunta 350 de posturi vacante pentru functionarii publici ale caror functii urmeaza sa fie reorganizate

 

Fiscul a publicat, pe pagina sa de internet, lista cu 350 de posturi vacante care pot fi ocupate prin transfer de functionarii publici. Pentru aceste posturi pot candida angajatii ale caror functii urmeaza sa fie reorganizate.

ANAFFiscul a publicat, astazi, pe pagina sa de internet, lista posturilor vacante pentru care se demareaza procedura de transfer.

Mai exact, este vorba despre locurile pentru care vor putea candida angajatii ale caror functii urmeaza sa fie reorganizate.

Potrivit Fiscului, in sedinta Guvernului din 21 august 2013 a fost aprobat Memorandumul cu tema: ocuparea prin transfer a unor posturi vacante din cadrul autoritatii fiscale rezultate in urma aplicarii OUG nr.74/2013 privind unele masuri pentru imbunatatirea si reorganizarea activitatii ANAF, in conditiile OUG nr.77/2013 pentru stabilirea unor masuri privind asigurarea si reducerea cheltuielilor la institutiile si autoritatile publice din subordinea, sub autoritatea sau in coordonarea Guvernului ori a ministerelor, cu incadrarea in numarul maxim de posturi si limitele de cheltuieli aprobate.

Prin acest document, s-a aprobat demararea procedurii de transfer a personalului din cadrul directiilor generale regionale ale finantelor publice pe posturile vacante in urma reorganizarii din cadrul ANAF – aparat propriu si al Directiei Generale Regionale a Finantelor Publice Bucuresti, in limita unui numar de maximum 350 de posturi.

Astfel, candidatii interesati, care detin o functie publica in cadrul directiilor generale regionale ale finantelor publice, pot sa ocupe prin transfer unul din cele 350 de posturi vacante din autoritatea fiscala si din Directia Generala Regionala a Finantelor Publice Bucuresti.

Atentie! Locul desfasurarii activitatii in cazul efectuarii transferului este Bucuresti, cu exceptia serviciilor teritoriale ale Directiei generale de administrare a marilor contribuabili, informeaza ANAF.
Cum se va desfasura selectia?

Functionarii publici care vor sa ocupe prin transfer unul din cele 350 de posturi vacante trebuie sa sustina un interviu, precizeaza Fiscul.

Concret, pentru a putea participa la interviu, persoanele interesate vor depune, pana cel mai tarziu vineri, 30 august 2013, ora 15:00, o solicitare de participare la interviu, insotita de un CV in format european si de documentele care atesta indeplinirea conditiilor minime obligatorii, la:

– Directia Generala de Organizare si Resurse Umane (str. Apolodor nr.17, sector 5, Bucuresti, P2, camera 202);
– Directia Generala Regionala a Finantelor Publice Bucuresti (str. Prof. Dimitrie Gerota nr. 13, sector 2, Bucuresti, etaj.IV, camera 403).

Potrivit sursei citate, data, ora si locul sustinerii interviului sunt urmatoarele:

    sambata, 31 august 2013, incepand cu ora 09,00, la:

a) sediul DGAMC din str. Mihail Sebastian nr. 88, sector 5, Bucuresti – in cazul posturilor vacante de la nivelul Directiei generale de administrare a marilor contribuabili;
b) sediul DGTI din str. Poenaru Bordea nr.3-5, sector 4, Bucuresti – in cazul posturilor vacante de la nivelul Directiei generale de tehnologia informatiei;
c) sediul ANAF din str. Apolodor nr.17, sector 5, Bucuresti, P2, camera 212 – in cazul posturilor vacante de la nivelul aparatului propriu al Agentiei Nationale de Administrare Fiscala (din cadrul celorlalte structuri decat cele mentionate anterior);

sambata, 31 august 2013, incepand cu ora 09,00, la:

a) sediul din str. Prof. Dimitrie Gerota nr. 13, sector 2, Bucuresti – in cazul posturilor vacante de la nivelul Directiei Generale Regionale a Finantelor Publice Bucuresti. Elena Voinea, avocatnet.ro

Cuvinte cheie: , , , , ,

 

Niciun comentariu

Adaugă părerea ta!

Adaugă părerea ta


 

Distribuie