H&M deschide in România si H&M Home

 

Suedezii de la Hennes&Mauritz (H&M) – care încaseaza, zilnic, peste 20.000 de euro per magazin – deschid un nou spatiu în cadrul noului Centru Comercial Promenada din Floreasca. Acesta va fi al- 26-lea magazin din retea primul care va avea în oferta si colectia de decoratiuni interioare H&M Home.

h&m logoNoul magazin H&M, cu o suprafata de peste 2.300 mp, se va deschide pe 17 octombrie.

“Deschiderea noului nostru magazin din Promenada marcheaza continuarea expansiunii H&M – acesta fiind cel de-al 26-lea magazin în România si al 8-lea deschis în Capitala. În acelasi timp, facem un pas înainte în dezvoltarea noastra, prin extinderea ofertei cu colectia H&M Home, care sunt sigur ca va fi foarte apreciata si de clientii nostri din România”, declara Ralf Wein, Country Manager, H&M.
Traieste emotia mutarii intr-o casa noua! Acum ai apartamente de la 29.000 €. Descopera oferta Rin Grand Residence! Detalii aici

Colectia H&M Home ofera o multitudine de produse, pornind de la textile cu imprimeuri moderne (cuverturi, prosoape, fete de perna, lenjerii de pat etc) la produse decorative din sticla sau inox (suporturi de lumânari, vaze de sticla, sau tavite), toate cu design modern si, în acelasi timp, functional.

H&M Home a fost lansata în anul 2009 si este un concept care propune multiple solutii de decorare a spatiului interior, reunind tendinte actuale din moda cu cele din designul interior.

Suedezii, prezenti pe piata locala din 2011, au înregistrat vânzari medii de peste un milion de euro pe magazin în România în primul trimestru al anului fiscal (decembrie-februarie), rezultat care plaseaza piata locala pe primul loc în regiune, în fata Bulgariei (921.000 euro), Poloniei (823.000 euro), Cehiei (736.000 euro) sau Ungariei (720.000 euro).

Vânzarile H&M în România s-au dublat în anul fiscal 2012 (în pe­rioa­da 1 decembrie 2011-30 noiembrie 2012), la 74 milioane euro.

Principalii competitori ai H&M pe piata locala sunt Zara, C&A, New Yorker, Camaïeu, Mango (operat în România de Solmar Grup), New Look, Takko, Kiabi sau Debenhams.

În România se vinde anual moda de un miliard de euro – aici intrând deopotriva îmbracaminte, încaltaminte si accesorii livrate de producatori si retaileri, fie ei români sau straini. În aceasta estimare nu sunt luati în calcul „lohnisti“ – cei care produc, sub contract, pentru branduri internationale. Ileana Ilie, capital.ro

Cuvinte cheie: , , , ,

 

Niciun comentariu

Adaugă părerea ta!

Adaugă părerea ta


 

Distribuie