Soferii aleg Drumul National 1 in defavoarea autostradei Bucuresti-Ploiesti. Vezi de ce
Doar una din patru masini aleg autostrada Bucuresti-Ploiesti în defavoarea Drumului National 1, iar una din explicatii este faptul ca drumul pe A3 este mai lung decât pe DN1, iar la autostrada se ajunge mai greu. Anul acesta, Dan Sova, ministrul delegat pentru mari proiecte a declarat ca în a doua parte a anului va fi finalizat tronsonul de aproape 3 km între Soseaua de Centura si str. Popasului din Pipera, iar anul viitor cel de patru kilometri pâna în Sos. Petricani. Dar acest lucru nu rezolva problema traficului deoarece în acea zona a Capitalei nu exista nici-un drum capabil de a prelua trafic de autostrada.
Din acest motiv, Primaria Capitalei are în plan largirea soselei Fabrica de Glucoza la doua benzi pe sens, dar lucrarile înca nu au început deoarece nu s-au demarat exproprierile, „element” care aproape întotdeauna întârzie proiectele de infrastructura în România.
„Lucrarile la largirea soselei Fabrica de Glucoza vor începe atunci când vor exista bani pentru exproprieri. Acolo sunt niste derbedei care au luat pamântul de pe partea stânga si trebuie sa-i potolesc”, a spus Sorin Oprescu, primarul Capitalei, care a vizitat saptamâna trecuta intersectia dintre Soseaua de Centura si Prelungirea Ghencea, cel mai aglomerat punct de pe varianta de ocolire a Bucurestiului.
Potrivit datelor din piata, un metru patrat de teren pe lânga Sos. Fabrica de Glucoza costa circa 400 de euro, iar pentru a largi drumul actual primaria ar trebui sa exproprieze o suprafata de circa 10.000 mp, cu un cost de aproximativ 4 mil. euro. Chiar si asa, în continuare soseaua se va intersecta cu b-dul Barbu Vacarescu si Calea Floreasca, fara niciun pod sau pasaj care sa fluidizeze traficul în zona respectiva. Bogdan Alecu, zf.ro
Niciun comentariu
Adaugă părerea ta!