Primul drum construit dupa ’89 in judetul Prahova, din fonduri private

 

Autoritatile prahovene vor deschide circulatiei publice primul drum construit în judet dupa 1989, tronsonul rutier, care are 18 kilometri si care va lega statiunea Busteni de Valea Doftanei, fiind construit din fonduri private, în conditiile în care pentru acest drum nu s-au alocat bani publici.

drum din fonduri private prahovaAutoritatile din judetul Prahova vor deschide, în cursul acestei luni, primul drum judetean construit în ultimii 23 de ani în acest judet, tronsonul urmând a face legatura între statiunea Busteni de pe Valea Prahovei si localitatea Valea Doftanei.

Presedintele Consiliului Judetean Prahova, Mircea Cosma, a declarat corespondentului MEDIAFAX ca tronsonul rutier, care are o lungime de 18 kilometri, a fost finalizat, sâmbata pe el s-au facut primele probe si urmeaza a fi clasificat ca drum judetean cu câte o banda pe fiecare sens pe mers.

„În perioada urmatoare reprezentantii Politiei vor stabili semnalizarea rutiera pe acest drum, iar pe 22 august el va fi deschis circulatiei rutiere. Este un drum foarte important, întrucât va asigura defluirea traficului rutier pe DN 1 în momentul în care va fi deschis santierul pentru autostrada Comarnic – Brasov. Si, nu în ultimul rând, este un drum care va ajuta la dezvoltarea turismului în aceasta zona, care are un extraordinar potential turistic”, a spus Cosma.

Acesta a precizat ca pentru construirea acestui drum nu a fost alocate fonduri publice si ca tronsonul, construit pe un vechi drum folosit de carutasi, a fost amenajat la initiativa operatorilor de turism din zona, fiind realizat din fonduri private, respectiv de mai multe firme de constructii.

Seful CJ Prahova a mai spus ca nu a fost nevoie sa se faca exproprieri pentru construirea acestui drum. Drumul pleaca din zona Zamora, din apropierea Castelului Cantacuzino, din statiunea Busteni, traverseaza muntii Baiului si ajunge la Valea Doftanei. Din Valea Doftanei se poate ajunge în municipiul Câmpina si apoi spre Ploiesti si Bucuresti, tronsonul putând fi astfel folosit ca varianta ocolitoare în cazul în care traficul este extrem de aglomerat pe DN 1, pe Valea Prahovei. Andreea Unturica, Daciana Ilie, mediafax.ro

Cuvinte cheie: , , , , , ,

 

Niciun comentariu

Adaugă părerea ta!

Adaugă părerea ta


 

Distribuie