Mananci in oras? Ai grija la „ofertele speciale”

 

Saliva în mâncare, lista neagra a clientilor si „ofertele speciale” sunt câteva dintre secretele pe care fiecare persoana trebuie sa le cunoasca atunci când alege sa cineze într-un restaurant.

restaurantAstfel, folosind informatii din interiorul celor mai importante restaurante din lume, acordate de maestri bucatari si somelieri, scriitoarea Imogen Edwards – Jones a dezvaluit secretele din spatele industriei alimentare, relateaza dailymail.co.uk.

Cartea ei „Restaurant Babylon” prezinta câteva lucruri pe care orice client trebuie sa le cunoasca atunci când merge sa cineze la restaurant.

Potrivit scriitoarei, consumatorii „neavizati” vor comanda întotdeauna ofertele speciale ale restaurantelor, nestiind ca acestea reprezinta mâncarea de care bucatarii – sefi vor sa scape cât mai repede.

Un alt subiect important este si cel al alegerii vinului servit. De multe ori, clientii nu vor comanda cea mai ieftina sticla de vin din dorinta de a nu parea zgârciti, mai ales daca seara la restaurant presupune o cina romantica. Astfel, consumatorii vor comanda a doua sticla de vin în ordinea pretului crescator, nestiind ca „strategia” acestora este foarte bine cunoscuta de catre reprezentantii restaurantelor. Tactica patronilor este aceea de a vinde un produs de proasta calitate la pretul unui vin de foarte buna calitate.

În acest context, scriitoarea precizeaza ca vinul din sticlele pe jumatate consumate va fi vândut a doua zi la pahar.

De asemenea, clientii trebuie sa fie constienti ca orice mâncare ar comanda din meniu va contine saliva bucatarului – sef. Bucatarii folosesc o singura lingurita pentru a gusta din fiecare farfurie care urmeaza sa fie servita, totodata, acestia folosind saliva pentru a lipi ornamentele pe farfurie.

„Bucatarii gusta mâncarea, orneaza si rearanjeaza ingredientele, astfel încât farfuria sa arate minunat la final. Cum altfel ar putea ca acea petala de trandafir violet sa ramâne intacta pe farfuria ta?”, spune Imogen Edwards-Jones.

Autoarea vorbeste si despre bucuria patronilor restaurantelor atunci când clientii lor comanda pizza, supe si mâncaruri vegetariene. Astfel de mâncaruri costa foarte putin pentru a fi preparate, dar sunt vândute la preturi foarte mari.

Pe de alta parte, clientii nepoliticosi sau nedoriti sunt trecuti într-o „carte secreta” a restaurantului. Potrivit autoarei, multe restaurante detin o astfel de „lista neagra”.

Nota de plata trebuie foarte bine verificata, multi dintre angajatii restaurantelor strecurând elemente care nu au fost comandate de catre clienti, dar introduse pentru a creste profitul localului.

Totodata, ea precizeaza ca este o întreaga „arta” atunci când se aloca o masa la un restaurant. Astfel, femeile frumoase si vedetele primesc întotdeauna locurile cele mai bune, în timp ce „rusii obezi si oamenii de afaceri chinezi” primesc mesele cele mai retrase din restaurant. mediafax.ro

Cuvinte cheie: , , , , , , , , , ,

 

Niciun comentariu

Adaugă părerea ta!

Adaugă părerea ta


 

Distribuie