„Gradul de satisfactie” a romanilor privind autostrazile, va fi masurat de CNADNR

 

CNADNR vrea sa îsi îmbunatateasca imaginea si sa masoare „gradul de satisfactie” a românilor în ce priveste infrastructura rutiera, în special legata de autostrazile de pe principalele coridoare de transport.

gropi autostradaPentru asta, sefii CNADNR, institutie din cadrul Departamentului pentru Proiecte de Infrastructura de Interes National condus de ministrul delegat Dan Sova, este dispusa sa plateasca aproximativ 37.000 de euro pentru o perioada de patru luni.

Valoarea reprezinta suma a doua contracte de achizitie directa pe care CNADNR vrea sa le încheie, fiecare, pe câte patru luni, ceea ce echivaleaza cu 440 de euro pe zi. Unul dintre contracte este pentru achizitia de „servicii de consultanta în gestiune marketing”, si se numeste „Construirea de strategii de imagine referitoare la activitatea CNADNR”.

Valoarea estimata a contractului „Construirea de strategii de imagine referitoare la activitatea CNADNR” este de 64.033 de lei fara TVA, adica 79.400 de lei cu TVA. Criteriul de atribuire il reprezinta oferta cu pretul cel mai scazut.

CNADNR cauta verigile slabe si polii de crestere

„O analiza a perceptiei publice asupra activitatii CNADNR va conduce la identificarea polilor de crestere economica, a verigilor slabe dezvoltate de infrastructura deficitara, a deformarii perceptiei ca urmare a lipsei unor masuri active de interventie în zona media si de informare a utlizatorului asupra situatiei curente, strategiilor de dezvoltare, a deficientelor cauzate în implementarea proiectelor de limitele bugetare”, se arata în caietul de sarcini aferent procedurii de atribuire.

În plus, sefii CNADNR vor sa se pozitioneze corect. „Obiectivul general al proiectului îl constituie crearea unei strategii de imagine care sa permita pozitionarea corecta a CNADNR în domeniul transporturilor rutiere la nivel national, cât si international”, adauga documentul.

Obiective specifice ale contractului

„Elaborarea unei metodologii de evaluare a imaginii CNADNR, pozitionarea fata de societatea pe care o deserveste, identificarea nevoilor utilizatorilor infrastructurii rutiere comparativ cu ritmul de dezvoltare a infrastructurii, identificarea unor tehnici de promovare a imaginii si a efectului presupus a fi produs astfel încât societatii sa ii parvina o imagine clara, coerenta, corecta si de perspectiva asupra activitatii derulate de companie” reprezinta câteva din obiectivele contractului. Loredana Voiculescu, gandul.info

Cuvinte cheie: , , , , ,

 

Niciun comentariu

Adaugă părerea ta!

Adaugă părerea ta


 

Distribuie