Noul Logan MCV, va fi lansat astazi de Dacia

 

Producatorul autohton Automobile Dacia prezinta astazi noul break din familia Logan. Vehiculul care a avut premiera mondiala la Geneva Motor Show, în martie are partea frontala a noii game si un portbagaj de 573 de litri.

dacia logan mcvLansat în 2006, break-ul Logan MCV a fost achizitionat de circa 380.000 de clienti din peste 40 de tari. Dupa ce a prezentat cu succes anul trecut, noile Logan, Sandero si Sandero Stepway, Dacia îsi completeaza de astazi gama cu un model break încapator, destul de confortabil li economic, dar mai ales cu un pret competitiv. Conform oficialilor Automobile Dacia – care înca nu au facut publica oferat comerciala – „preturile sunt la fel de accesibile”.

La fel ca în cazul Noilor Logan si Sandero, noul MCV va fi disponibil cu doua propulsoare alimentate cu benzina: motorul 1.2 16v 75 CP, si noul motor turbo pe benzina cu trei cilindri Tce 90.. Acest propulsor cântareste cu 15 kg mai putin decât un motor de putere echivalenta. El asigura reprize si acceleratii suple si energice. În plus, noul motor îmbina placerea de a conduce cu un consum scazut de combustibil (5l / 100 km) si un nivel al emisiilor de CO2 de numai 116g / km.

Oferta de motorizari Diesel este concentrata pe batrânul dar performantul propulsor 1.5 dCi, disponibil în doua variante de putere, 90 CP si 75 CP în cazul normei Euro5. Recunoscut pentru fiabilitatea sa, pentru performantele sale si pentru impactul redus asupra mediului, motorul 1.5 dCi, best-seller al grupului Renault, a fost optimizat, oferind reprize si acceleratii mai bune. În ceea ce priveste consumul declarat de producator, acesta se situeaza printre cele mai scazute din segmentul sau (3,8 l/100km) iar impactul asupra mediului este si el diminuat (99g/km).

Dacia continua sa promoveze si carburantul GPL ca o alternativa economica la motorina. În unele tari, motorul 1.2 16v 75 CP este disponibil în versiunea benzina-GPL, care asigura un cost de utilizare mai mic si emisii scazute de CO2 (120g / km în mod GPL). Ca si în cazul tuturor vehiculelor Dacia alimentate cu gaz, soferul poate opta pentru alimentarea cu benzina sau GPL cu ajutorul unui simple apasari pe un buton. Beneficiind de un pret de achizitie mai mic de circa 1€ / litru, carburantul GPL este mai competitiv în utilizare decât benzina. Vânzarile de vehicule echipate cu GPL reprezinta aproape 10% dintre modelele Dacia fabricate la Pitesti.

Noul Logan MCV afiseaza un design exterior mai dinamic decât versiunea precedenta, accentuat de prezenta barelor de pavilion. Modelul beneficiaza de dimensiuni generoase (4,49 m lungime, cu 430 mm mai mult decât Sandero – si dispune de un portbagaj cu un volum de 573 litri). Aceasta îi permite sa ofere un spatiu interior si o capacitate de încarcare record, precum si posibilitatea de a transporta obiecte de pâna la 2,7 m lungime. „Noul Logan MCV câstiga în dinamism, în special la nivelul lunetei-spate usor înclinata dar si prin atentia acordata liniilor laterale, al caror tratament caracteristic îl regasim si în cazul modelelor Lodgy si Duster. Cu acest design, MCV afiseaza o imagine moderna fara a sacrifica spatiul interior. Este mult spatiu si asta se vede!” declara David Durand, directorul de design pentru gama Entry a grupului Renault cu ocazia prezentarii mondiale de la Geneva.

În privinta dotarilor interioare, Logan MCV dipune de echipamente functionale si simplu de utilizat prezente pe toate noile modelele ale marcii Dacia. Este vorba despre ESP (standard), MediaNav – sistemul multimedia complet (în functie de versiune), Dacia Plug&Radio – sistemul multimedia de baza, limitatorul si regulatorul de viteza (disponibile optional, asistenta la parcarea cu spatele (disponibila optional) si directia asistata, în serie, de la primul nivel de echipare. Noul Logan MCV este echipat, înca de la primul nivel, cu airbag-uri frontale pentru sofer si pasager, precum si cu airbag-uri laterale pentru locurile din fata. Din nefericire, ca si în cazul modelelor Lodgy si Dokker (toate având drept tinta clientii familisti), Dacia nu a considerat necesara – nici macar în oferta de echipamente optionale – dotarea masinii cu air-baguri pentru protejarea pasagerilor din spate. Robert Stan, capital.ro

Cuvinte cheie: , ,

 

Niciun comentariu

Adaugă părerea ta!

Adaugă părerea ta


 

Distribuie