Google YouTube Ads, cea mai noua sursa de venituri pentru companii ca Pepsi sau Nike
Pepsi a creat luna trecuta o adevarata furtuna pe YouTube, potrivit estimarilor celor de la Google YouTube Ads. Brandul culege roadele ultimului viral lansat, care a strans peste 33 de milioane de vizualizari. „Test drive”, ultimul clip de promovare de la Pepsi, a strans cu 13 milioane mai multe vizualizari decat „My time is now” al celor de la Nike, castigatorii absoluti de anul trecut.
Dar Pepsi nu este singura companie care a prins trendul castigator. Sud-coreenii de la Samsung au ajuns in top de doua ori in luna martie, odata cu lansarea Galaxy S4, iar cei de la EA Sports, Adidas sau ESPN vin si ei tare din urma.
In mod surprinzator, niciunul dintre clipurile din top 10 nu se limiteaza la durata clasica de 30 de secunde. Un singur filmulet dureaza un minut, restul fiind mai mari de atat.
Niciun comentariu
Adaugă părerea ta!