Carrefour renunta la Marca No. 1, pe care o inlocuieste cu Carrefour Discount

 

marca-no-1Carrefour, prezent pe piaţa locală cu o reţea de peste 100 magazine – hipermarketuri, supermarketuri şi magazine de proximitate – va renunţa la marca sa proprie No. 1, care va fi înlocuită cu o altă marcă proprie din portofoliu.

„Marca No. 1 va fi înlocuită cu Carrefour Discount”, a spus Andreea Mihai, directorul de marketing al Carrefour România.

Carrefour îşi aducea mărcile proprii în România în 2004, moment în care avea patru hipermarketuri, pe care le considera suficiente pentru a face o asemenea mişcare.

În prezent, compania vinde mărci private sub mai multe branduri, precum Carrefour Discount, TeX, Carrefour Home sau Reflets de France. Cumulat, mărcile private reprezintă 12% din vânză­rile anuale ale Carrefour. „Ponderea lor este mai mare în supermarketuri decât în hipermarketuri”, spunea François Melchior de Polignac, directorul general al companiei într-un interviu acordat ZF în luna ianuarie a acestui an.

Ioana David, Ziarul Financiar

 

Cuvinte cheie: , , ,

 

Niciun comentariu

Adaugă părerea ta!

Adaugă părerea ta


 

Distribuie