Cum poate deveni medierea un brand II

 

Articolul precedent scris pe aceasta tema a starnit comentarii din partea colegilor mediatori. Parerile sunt in general pentru a face pasi in a deveni fiecare un brand, si au existat si mediatori care vad situatia altfel.
Concluzia parerilor lor este aceea ca e nevoie ca medierea sa devina un brand si apoi noi toti, pentru ca suntem mediatori, vom fi un brand.
Asa sa fie?
Brand1Hai sa vedem:
Cine practica medierea? Mediatorii autorizati sau Consiliul de Mediere?
Pentru cine practica profesia? Pentru parti sau pentru Consiliul de Mediere?
Este medierea o profesie liberala? Sau suntem angajatii Consiliului de Mediere?
Daca se branduieste Consiliul de Mediere se branduieste si medierea?
Poate brandui Consiliul de Mediere medierea?
Sau mai degraba fiecare mediator, prin bune practici, se branduieste pe el si odata cu el si medierea?
Primii pasi pe care trebuie sa ii faca mediatorul pentru a-si face o buna imagine este prezenta lui pe internet. O prezenta activa, din care rezulta implicarea in aceasta profesie si dorinta de a evolua in aceasta profesie.
Si cum poti face asta? Prin materiale scrise in care sa iti exprimi opinia, interviuri, prezentari de spete, fotografii.
Si unde sa le publici pentru a ajunge cat mai usor la publicul tau tinta? Intr-o publicatie de profil, pentru ca o prezenta perseverenta face mai mult decat una sporadica. Mai ales ca toate materialele tale vor aparea pe pagina ta personalizata, in comunitatea mediatorilor.
Poate va intrebati de ce online? Pentru ca exista beneficii asemanatoare cu cele ale folosirii medierii in locul instantei. Si pe acestea le stim cu totii!- va urma-

Anca Lucia Stancu, mediator

Cuvinte cheie: , , , ,

 

Niciun comentariu

Adaugă părerea ta!

Adaugă părerea ta


 

Distribuie