Companiile romanesti de retail incep sa se dezvolte pe o piata controlata de Metro, Carrefour si Delhaize

 

lactag-pe-gustateÎn ultimii doi ani, mai ales pe segmentul magazinelor de proximitate, afacerile românilor au început să conteze pe piaţa de retail.  Investesc milioane de euro în expansiune şi mai toţi mizează pe faptul că pot oferi consumatorilor români  cel mai important lucru pentru ei într-o perioadă de turbulenţă economică-preţuri bune. Aceasta în contextul în care, până acum, românii s-au obişnuit cu ideea că, dacă vor să îşi facă cumpărăturile lângă casă, trebuie să plătească corespunzător. Cheia succesului pare însă a fi un alt business care să poată susţină promisiunea celui mai bun preţ.

Cine se bate cu marii retaileri

La finele anului trecut, compania cu capital integral românesc Succes Nic Com, deţinută de cel mai bogat om din Gorj, omul de afaceri Nicolae Sarcină, a îndrăznit să facă primii paşi pe piaţa de retail din capitală, dominată de marile lanţuri internaţionale. Compania implicată în multe alte afaceri de la transporturi la benzinării şi panificaţie,  a deschis sub brandul Succes 5 magazine de proximitate dintre care două în sectorul 3, unul în sector 4, unul în sector 5 şi un altul în sector 6. Planurile lor sunt însă extrem de ambiţioase. Compania vrea să inaugureze anul acesta 50 de noi magazine în Bucureşti şi alte câteva zeci în principalele oraşe din zona de sud şi vest a ţării. Suprafaţa medie a unui magazin Succes este de 100 de mp. „Ajungând  la concluzia că am rămas aproape singurul retailer român care rezistă şi se extinde pe piaţa din ţară, ne-am hotărat să ne continuăm expansiunea la nivel naţional, având preţuri competitive, preţuri de hipermarket în magazine de proximitate, având o logistică performantă şi o echipă dornică de muncă”, a declarat pentru ECONOMICA.NET Anca Dragotescu, directorul executiv al companiei. Promovat ca un lanţ de magazine de proximitate cu preţuri mici, Succes are avantajul flexibilităţii politicii comerciale faţă de cea a multinaţionalelor, după cum spun reprezentanţii companiei.

Economica.net

Cuvinte cheie: , , , , ,

 

Niciun comentariu

Adaugă părerea ta!

Adaugă părerea ta


 

Distribuie