Cum poate deveni medierea un brand

 

Un brand se naste pentru a indeplini o promisiune, o necesitate existenta si neindeplinita, o misiune.
Serviciile si produsele odata identificate transmit o garantie pentru calitate.

Brand1O parte din caracteristicile unui brand sunt: adauga valoare produselor, este o companie faimoasa, este o marca inregistrata, consta intr-un slogan si o sigla. Toate acestea sunt caracteristici ale identitatii, dar un brand este mai mult decat o identitate, pentru ca ea devine brand doar daca este expusa, comunicata si recunoscuta.
Important este ca nu doar un serviciu, un produs sau o companie pot deveni branduri ci si o persoana, un eveniment sau o profesie.
Brandul este modul in care este vazut un serviciu, o idee, o persoana in ochii celor carora se adreseaza si a celor cu care interactioneaza.
Brandul se construieste pe baza unei identitati bine conturate si recunoscute, adresandu-se unui segment de piata bine definit, care se remarca fata de competitie prin metode diverse.
Fiecare dintre noi si noi toti impreuna muncim pentru ca medierea sa devina un brand. Iar pentru asta e nevoie ca fiecare dintre noi sa fim un brand.
Numele mediatorului, serviciile pe care le ofera, identitatea lui ca mediator, modul in care este vazut de cei care au beneficiat de profesionalismul lui sunt elemente de baza in construirea brandului propriu.
Dar pentru a dispune de aceste elemente de baza este nevoie ca mediatorul sa fie cunoscut, iar partile sa apeleze la el. Un prim pas de facut pentru fiecare mediator care isi doreste sa fie cautat, este acela de a afla modalitatea in care sa fie usor de gasit. In prezent, primul loc in care se cauta informatii despre un serviciu sau un profesionist este internetul. Motoarele de cautare propun in topul afisarilor paginile cele mai bine indexate si mai accesate dupa cuvintele cheie alese de persoana care cauta un ceva de interes pentru ea. Si, in general, deschide primele trei propuneri- stie Google ce stie-.
Presupunand ca tu esti cel pe care il gaseste, conteaza informatiile pe care primeste despre tine. Cu cat are la dispozitie mai putine date despre tine, cu atat scad sansele tale de a fi ales pentru ce are nevoie. Dar daca gaseste informatii din plin, care ii dau posibilitatea sa te cunoasca din mai multe perspective, ba chiar poate sa te vada si auda, sa citeasca materiale scrise de tine si sa se convinga singur ca esti profesionistul de care are nevoie, atunci tu vei fi ales sa-i fi mediator. Pe internet persoana care are nevoie de serviciile tale te poate cauta, si gasi, de oriunde si la orice ora. Timpul pe care il acorda studierii profilului tau profesional este cu atat mai mare cu cat ii oferi mai multe. Astfel de „mici secrete” din lumea internetului sunt cheia catre a avea cat mai multe parti in mediere.
Cand fiecare dintre noi va deveni un brand, atunci Medierea va fi un brand.-va urma-

Anca Lucia Stancu

Cuvinte cheie: , , , , , , ,

 

1 comentariu

  1. Cioran Dan spune:

    Ca o persoana sa devina „brand” este extrem de greu ,poate chiar imposibil la o profesie liberala (cred ca si la avocati este la fel)…in schimb este mult mai usor de construit de o institutie – Consiliul de Mediere care are fonduri,echipa,posibilitati de promovare si reprezentativitate. Cred ca de aici trebuie construit brandul-medierea.

Adaugă părerea ta


 

Distribuie